Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken Simulator?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilken Simulator?

    Nå har jeg krasjet en del ganger, og fikset flyet gang på gang. Begynner å bli litt lei nå, derfor tenkte jeg å bruke litt av konf pengene på en simulator. Men hvilken skal jeg kjøpe? Har mest lyst på reflex xtr, men den er jo så dyr. Og FMS virker så uproff.. Noen som har noen råd? Erfaringer fra simulatorer?
    I don't think there's a punchline scheduled, is there?

  • #2
    Xtr er konge når det gjelder grafikk, Jeg bruker Aerofly Pro Deluxe, som har bra grafikk, og er virkelighetsnær i bruk. Jeg kan anbefale den i bøtter og lass
    Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
    www.airheads.no

    Comment


    • #3
      Jeg er veldig fornøyd med XTR, både grafikk og fysikk. Har en kamerat som lærte å fly på XTR hjemme hos meg. Han fløy første turen selv etterpå og det gikk helt smertefritt. Har ikke prøvd Aerofly, men XTR føles mye mer realistisk enn Realflight G2 som jeg hadde tidligere.

      Comment


      • #4
        ok, takk for svar. tror jeg går for reflex jeg. skulle bare ønsket det gikk an å kjøpe kabelen separat med adapteren, så kunne jeg lastet ned..
        I don't think there's a punchline scheduled, is there?

        Comment


        • #5
          Interface kjøper du her: modellfly.no is available for purchase - Sedo.com
          Roger Strand

          Comment


          • #6
            Xtr er vel ikke bare å laste ned. Det krever USB dongle om jeg ikke tar helt feil? Hadde alle softwareprodusenter vært like nøye med serienummer og dongle som RC-simulator produsenter hadde det vært litte piratkopiering rundt om.

            Leste om en på Runryder.com som installerte på nytt G3 for mange ganger og måtte få låst opp serienummeret sitt.
            Torgeir K. Haugstad

            Comment


            • #7
              En annen tig med piratkopier er at om ingen betaler for programvaren så stopper utviklinga og vi sitter igjen med utdaterte programm
              Vi vil ha gode og nye program å velge i.
              Roger Strand

              Comment


              • #8
                (MFN) ModellflyNytt.no
                Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                www.airheads.no

                Comment


                • #9
                  ja, har sett gjennom alt dette her.

                  Rost, den interfacen som man kjøper på modellfy.no, fungerer ikke(etter det jeg har hørt) på reflex xtr. På listen som er på siden over kompitable simulatorer står heller ikke reflex, så..

                  Og den ThomasB, sjekket den tråden før jeg posta denne. Fant desverre ut at den interfacen man kan få kjøpt der ikke passer til min hitec laser4, så da er je like langt.. Var like ved å bestille den, btw.

                  Jeg har også sjekket qxl og rcmarked og masse sånt, men ingen selger simulatoren. spurte på hobbybutikken her i byen, og de solgte heller ikke den snåle adapteren utenom, man må kjøpe hele pakka for å få den med.

                  Så jeg får nok bare kjøpe greia lovlig likevel..
                  I don't think there's a punchline scheduled, is there?

                  Comment

                  Working...
                  X