Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilke produsent lager di beste rc DF/glow F-15 & F-18 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilke produsent lager di beste rc DF/glow F-15 & F-18 ?

    lurer bare på hvilke produsent som selger bra modeller av de to overnenvnte her?

    Det er mine favoritter Også F-14 Tomcat å , har bare funnet så langt at kun Yellow lager og selger F-14...
    Noen som faktisk vet prisen på den hos Yellow? men koster vel kosta og flyr vel helt sinsykt siden det sitter i motorer i den

    Vet at den F-18 Hornet i ARF utgave koster ca 8000,- i Nkr...

    Noen som vet om bra link/video av F-14 eller de andre som jeg nevnte her..?
    Tommy

    Futaba 14Mz 2,4GHz
    Futaba 10CG 2.4GHz

    Hirobo SDX EP/ Hirobo Turbulence 3D Nitro
    Raptor 50Titan SE (x3)

    Div. modell flyr.. (alt for mange)

  • #2
    Hei, har en "link" til en produsent som selger en F-14 for turbin i hvert fall, det ligger en video av dette monsteret av et jagerfly inne på denne siden: http://www.jet-team-liebetrau.de/en.

    Under første jomfrutur kræsjet flyet da han trakk inn vingene, for da fikk høyderorene visstnok ingen effekt siden balanserorene på vingen ødela for luftstrømmen som treffer høyderorene(!) Men han ga ikke opp, og bygde en ny modell fra bunn av med elevon-mixing som gjorde at det ikke var noen bal. ror på vingen som ødela for høydrerorene. Bra jobba, det skal han virkelig ha!

    Comment


    • #3
      oki...

      linken funker ikke.. prøvde den , men får ikke opp siden. Er den ute av drift eller du har glemt noe tegn eller no?

      Så jeg tok bort de to siste tegnet i linken og fikk jeg frem noe.. regner med at det er den..

      Den modellen/fyren som har bygd har jeg lest om i Jet Power bladet og sett en video av den..

      Heffig sak... og snakk om pågangmote når man erveldig uheldig med sitt første F-14 modell...

      Har sett bilde av det som var igjen av modellen og ikke akkurat hel model kan en si....
      Tommy

      Futaba 14Mz 2,4GHz
      Futaba 10CG 2.4GHz

      Hirobo SDX EP/ Hirobo Turbulence 3D Nitro
      Raptor 50Titan SE (x3)

      Div. modell flyr.. (alt for mange)

      Comment


      • #4
        Hva med en F-18 EDF?

        Se på Home - El Fly der finner du både F-18 og F-16 osv...

        Mvh
        Simon B. Nielsen
        Damn these things are hard to fly!

        Comment


        • #5
          Slik funker linken: http://www.jet-team-liebetrau.de

          Comment


          • #6
            Oki... har faktisk vært innom den linken før jeg... men det er slik at jeg har kjøpt men F-16 EP fra Kyosho..Hadde jeg ikke kjøpt F-16 , så hadde jeg kjøpt F-18 fra linken jeg fikk av deg.

            Så jeg ville prøve den

            Men har veldig lyst til på en jets med glow/DF utgave. Men vet ikke hva, dessvere siden det er så mange fine å velge i mellom...hehe

            Største drømmen er jo å eie en F-14.. siklet litt på , fra Yellow Aircraft produktet :P
            Men etter det jeg hørt så er denne modellen ute av produksjon akkurat og skal komme med oppdateringer på modellen.. Stemmer det eller?

            Men få skaffe meg litt erfaring med jet modellen jeg har først....Men greit å ha litt tanker og planer i fremtiden..hehe

            Det sies at F-15 er den beste valget når det gjelder første jet model i glow..
            Ikke vet jeg, bare råd jeg har fått..

            Tanken var den F/A-18 Hornet (singel motor) i ARF kit fra Yellow i første omgang, men leste at denne er dessvere veldig rask,osv..
            Tommy

            Futaba 14Mz 2,4GHz
            Futaba 10CG 2.4GHz

            Hirobo SDX EP/ Hirobo Turbulence 3D Nitro
            Raptor 50Titan SE (x3)

            Div. modell flyr.. (alt for mange)

            Comment

            Working...
            X