Announcement

Collapse
No announcement yet.

Simulator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Simulator

    Noen som vet om en bra simulator for fly til pc, tenkte jeg skulle prøve litt på pc'n før jeg tar d nye flyet mitt opp i lufta?! Helst en jeg kan laste ned..

    Håvard

  • #2
    FMS er jo gratis og du finner haugevis med fly modeller rundt om på nettet. hvor bra den er er det litt vanskelig å si da jeg ikke har prøvd noen annen. men den gir da stikketrening ihvertfall. jeg har flydd mye med den.
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      Det har jo vært skrevet opp og ned på forumet her (gjør et søk) om dette med simulator. FMS er gratis og har egenskaper som står i stil til det. Den fungerer til stikketrening, men personlig vil jeg ikke strekke det lenger enn dette.
      Valg av simulator må nesten gjenspeile hva du ønsker å få ut av dette. Hvis målet er å bli en bedre pilot og bruke simulatoren i treningsøyemed (egentlig uansett hva slags nicå du er på) så er min anbefaling å kjøpe en "ordentlig" en, da enten Realflight G3, Aerofly PRo DeLux eller XTR. Ja, de koster en del penger, men man får til gjengjeld mye bedre grafikk, instillinges/justeringsmuligheter og ikke minst realisme.
      Odd Sundet
      http://www.imacnorge.no

      Comment

      Working...
      X