Announcement

Collapse
No announcement yet.

propell på slow stick, få den sterkere?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • propell på slow stick, få den sterkere?

    heisann, kan jeg skifte propell for å få slowstick motoren sterkere? dvs at den tar av på kortere avstander osv

  • #2
    du kan sikkert bruke en litt større propell uten at du trekker for mye strøm men jeg vet ikke hvilken det er sikkert noen andre som vet eller du kan kikke her ECサイトの特徴とそれぞれの仕事内容 eller her
    GWS (Grand Wing Servo) - RC Groups

    du kan jo også sende en mail ti elefub og spørre dem, de har jo propeller også.

    hvilken størrelse har du og hvilken motor?
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      Propeller EP1180 / EP7035
      gws em400 motor

      motoren står det på, men ikke propellen, så den henta jeg fra elefun.net

      Comment


      • #4
        du kunne sikkert prøvd EP1260 eller EP1280. men anbefaler å sende en maol til elefun og spørre der for de vet hvilken giring det er på den og det har mye å si. det har også mye å si hva slags batteri du har. det er en tabell her men den er ikke så lettfattelig hehe EPS400C

        problemet blir propellen for stor så trekker den dårligere fordi motoren ikke klarer å ta nik turtall.
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment


        • #5
          ep 1060 har jeg

          Comment


          • #6
            faen, no har jeg lyst på en modell som går ant å fly ute!!!! noen tiås eller? jeg er jævlig forbanna, i litt vind så greier jeg ikke å fly slow sticken, er altid tull med ett eller anna.

            Comment


            • #7
              har du ordentlig radio utstyr? hvis det vil jeg anbefale noe som denne

              Siden finnes ikke
              og denne motor

              Siden finnes ikke

              da tror jeg du har ett ok utgangspunkt. men det koster jo litt.
              Tom Nohr
              Tennisveien 9
              2450 Rena

              Frsky taranis 9+
              Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
              Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
              + diverse små ting

              Comment


              • #8
                jada, har hitec laser 4. 3stk pico naro servoer og standard feather motaker, men jeg tror det størrste problemet var at jeg ikke var skikkelignøye med monteringen, men det vil tiden vise i løpet av natta er vind stille no

                Comment


                • #9
                  hei hei, jeg vil anbefalle alle med slow stick å hive på en 1180 propell fra jp/gws, st tar av på 1.5m og den blir utrolig lett å få utav kinkige situasjoner... drar utrolig bra, på den 3 turen min i modellfly karrieren så greier jeg faktisk kontrolerte looper :P hihi, faktisk utrolig good modell :P eneste er vell at den tapen som følger med kunne godt vært av itt bedre kvalitet, fikk filma lit også, den kan jeg slenge inn når jeg får den overført og redigert.

                  /kapia

                  Comment

                  Working...
                  X