Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er dette et bra tilbud??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er dette et bra tilbud??

    Jeg har kjøpt meg brukt modellfly med alt utstyr. Flyet(Kyosho trainer 40) er nesten ikke brukt, heller ikke motoren(Irvine 46, 7.5 ccm). Følger med starter, gløder, ekstra vinge, kasse med motorsykkelbatteri, lader, Hitec laser4 radio samt flysim. med egen radio.
    Pris var 5000,- men pruta ned til 3800,-. Er dette et godt kjøp? Burde vel strengt tatt spurt FØR jeg kjøpte det, men, men...Skal prøve det ut når jeg flytter til Bergen i sommer!

    http://www.finn.no/finn/bap/object;p...nnkode=5375789

    Takk for evt. tilbakemeldinger!

  • #2
    Litt rart å handle først og spørre etterpå....

    Det er iallefall ett bra kjøp! Du har en pakke som er glimrende å lære på og som flyr godt!
    Tom Erik Smedal
    www.artistic3D.net
    www.photopia.no

    Comment


    • #3
      Kjempe trainer å fly i allefall, (tidligere eier av samme modell)
      Får vel en pakke løsning med fly, motor og sender for den prisen ny men starter, fly sim og ekstra vinge er jo bonus

      Tror ikke det er et dårlig kjøp, men brukt er brukt samma hvor nytt det er. 5000,- var i allefall svindel så grattis med pruting og nytt fly

      Comment


      • #4
        Takk for 2 kjappe svar! Jeg har en god magafølelse vedr. kjøpet selv om jeg ikke har sett flyet og utstyret "live" ennå. Fyren jeg kjøpte det av bor i Trondheim, så flyet m/ utstyr må sendes til meg i Bergen. Å sende et FLY i posten, er det lurt?? Eller dyrt? Noen som vet om en grei måte å forsende slikt utstyr?

        Comment


        • #5
          Originally posted by stefthr
          Fyren jeg kjøpte det av bor i Trondheim, så flyet m/ utstyr må sendes til meg i Bergen. Å sende et FLY i posten, er det lurt?? Eller dyrt? Noen som vet om en grei måte å forsende slikt utstyr?
          Hei.
          Det er ett meget bra fly du har fått tak i. Jeg har 2.Stk. av dem selv og er kjempefornøyd med dem.
          Når det gjelder transport har jeg brukt Posten, og ingen fly har blitt ødelagt for meg.
          Det lønner seg å be selger om å pakke og polstre fly og utstyr godt.
          Regner med att du kommer langt med Ca, Kr. 200,- i frakt.
          Lykke til med flyet.

          Cessnaknuseren.
          Cessnaknuseren
          Bjørn Sandbæk

          Dæ går litt mindre lim nå.

          Comment


          • #6
            hehe

            Originally posted by stefthr
            Takk for 2 kjappe svar! Jeg har en god magafølelse vedr. kjøpet selv om jeg ikke har sett flyet og utstyret "live" ennå. Fyren jeg kjøpte det av bor i Trondheim, så flyet m/ utstyr må sendes til meg i Bergen. Å sende et FLY i posten, er det lurt?? Eller dyrt? Noen som vet om en grei måte å forsende slikt utstyr?
            Jeg gjorde det slik:

            (MFN) ModellflyNytt.no

            Comment


            • #7
              Re: hehe

              Jeg gjorde det slik:

              (MFN) ModellflyNytt.no [/quote]

              Sikkert supertrygg måte å sende flyet på, men regner med at selger ikke tar seg tid til slik omhyggelig arbeid for å sende flyet til meg..desverre.

              Ellers takk for et flott tips!

              Norgespakken blir vel løsningen. [/img]

              Comment


              • #8
                Bare be om han kan ta noe bobleplast rundt pakken og så gråpapir utenpå igjen så beskytter det mye.
                Tom Nohr
                Tennisveien 9
                2450 Rena

                Frsky taranis 9+
                Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                + diverse små ting

                Comment


                • #9
                  Siden jeg skal kjøre fra Bodø til Bergen i juli, tenker jeg å stoppe opp i Trondheim og forsøke å pakke flyet opp i takboksen. Kona synes flyet er SVÆÆÆRT, så hun blir vel neppe happy når vi skal drasse rundt med det på bilferien.
                  Noen som har noe tips på hvordan man kan imponere kona i modellflysammenheng??

                  Comment


                  • #10
                    Noen som har noe tips på hvordan man kan imponere kona i modellflysammenheng??
                    Lær henne å fly!
                    Jeg var heldig og fant min samboer ferdig opplært som F3J-konkurranse flyger og det er både praktisk og alltid hyggelig Utfordringen er at hun vet hva alt koster....
                    Tom Erik Smedal
                    www.artistic3D.net
                    www.photopia.no

                    Comment


                    • #11
                      [quote="Tom Erik"]
                      Lær henne å fly!
                      Jeg var heldig og fant min samboer ferdig opplært som F3J-konkurranse flyger og det er både praktisk og alltid hyggelig Utfordringen er at hun vet hva alt koster....
                      Ja det var jammen sant ikke dumt! Fordelen din er at samboeren din har mye erfaring og interesse for hobbyen fra før, så da "glir" alt så mye lettere...
                      Uansett er min frue av den sorten som gleder seg over at jeg har en givende og artig hobby. Men det å inkludere partneren i sin hobby er jo et sjakktrekk!

                      Comment

                      Working...
                      X