Announcement

Collapse
No announcement yet.

Min første flytur med Slo-V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Min første flytur med Slo-V

    Jeg kjøpte meg en Parkzone Slo-V for noen dager siden og har ventet spent på en vindstille dag. Klarte ikke å vente mer i dag og kastet meg ut i det. Flyet kom seg godt opp i luften, men jeg slet med å holde det i ro når det kom vindkast... Krasjet tilslutt i et busk som var litt nærmere meg enn jeg trodde. Flyet overlevde uten alt for store skrammer. Det var sikkert like greit å treffe busken, tror ikke jeg hadde klart å lande med den vinden som var.

    Ser ut som dette skal bli morro, må bare vente på vindstille.

    Finnes det noen klubber i Follo-området? (Oppegård, Ski?)

    Holger

  • #2
    gratulerer med nytt fly og jomfruturen da :P slik jeg blei fortalt: "bare å lære seg å fly i vind, en gang må du også fly i vind" :P er jo sjeldent fine dager her i norge..

    Comment


    • #3
      Black bird finnes i follo
      Blackbird Modellflyklubb – -legger til rette for modellflyaktiviteter i Follo Bare og melde seg inn.. :P
      Skau

      Comment


      • #4


        Hello Kapia...

        Hvis du trenger hjelp, ta kontakt - bor på Greverud...

        www.celtic-griffin.com

        Comment


        • #5
          Originally posted by Paddy


          Hello Kapia...

          Hvis du trenger hjelp, ta kontakt - bor på Greverud...

          www.celtic-griffin.com

          mener vell han hinn manen du? :P hehe

          Comment


          • #6


            Oops, You are correct, Kapia, obviously wrong address and it would seem from the 'hehe' that you don't need help from a 63 year old fart who has been building (now there's an unusual verb today) and flying both small and full size flying machines for a half century.

            My wish was that he (or she) living around Greverud and who wants to get started in this wonderful hobby of ours should feel free to call for any help I can give...

            Comment

            Working...
            X