Announcement

Collapse
No announcement yet.

Det perfekte spinn..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det perfekte spinn..

    Hallo folket,
    Er det noen som kan forklare det perfekte spinn som gir full utelling med poeng i detalj? Ingang/utgang/stikkebruk/hva trekkes det for osv. Er det noen som vet om noen gode sider/bøker med øvelser (IMAC), se detalj. Av egen erfaring er det flere meninger om hvordan øvelser skal gjøres og dømmes, men uansett er det dumt å øve inn feil... det er jo ikke det man skal kunne best..

    Morten

  • #2
    Det perfekte spinn er for det første utrolig vanskelig å få til, og hvordan det ser ut varierer nok noe fra øyne til øyne. Forskjellige fly krever også forskjellige tiltakt for å spinne skikkelig, men jeg skal på ingen måte proklamere på meg noen spinneksperttittel og derfor heller ikke begi meg utpå noen "spin-for-dummies" forklaring

    Det står en masse nyttig på Home som er de offisielle IMAC sidene. Foruten det (og masse trening såklart) er nok det beste å henge med på IMAC treffene våre (kanskje du allerede gjør det?!) og prate med de som dømmer/se på de som scorer høyt på denne øvelsen.
    Jeg tror det ligger an til et IMAC treff til her på berge før sesongen er over, og en strukturert gjennomgang av øvelser og hvordan de skal flys kan man sikkert få til.
    Odd Sundet
    http://www.imacnorge.no

    Comment

    Working...
    X