Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken ska jeg beholde? R50 or R90?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilken ska jeg beholde? R50 or R90?

    Hei!

    Lurte på kan være det beste valget å beholde av disse Rappi.. ?

    Vurder å selge en av dem pga litt mindre intresse/tid/økonomi, men usikker på hvem?

    Er forsatt nybegynner ennå. R90 er helt ny og kun flydd 1 tank pga det er noe feil med 601 gyroen.
    Er en granti sak..

    Derfor fikk jeg ikke prøvd den ennå, en annen flyd inn den for meg..

    Har flydd mest 30 & 50 size.

    Håper på noen innspilt - slik at jeg kan velge fordeler/bakdeler med disse to..
    Tommy

    Futaba 14Mz 2,4GHz
    Futaba 10CG 2.4GHz

    Hirobo SDX EP/ Hirobo Turbulence 3D Nitro
    Raptor 50Titan SE (x3)

    Div. modell flyr.. (alt for mange)

  • #2
    90 koster jo det bobbelte å fly med da, og 50n er jo meget kapable til 3d, regner med du flyr 3d siden du har skaffet deg 90 maskin. det er billigere å kræsje med 50n også.

    Thomas
    Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
    www.airheads.no

    Comment


    • #3
      Kanskje det viktigste; hvilken har du mest lyst å beholde?
      (PS: jeg har ikke snøring på heli... )
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

      Comment


      • #4
        Er det noen spesiell grunn, utenom at interessene akkurat nå er avtagende, til at du absolutt er nødt til å kvitte deg med en av dem?

        Det jeg ville anbefalt, ville være å rengjøre motoren på 90en skikkelig, og deretter lagre 90en skikkelig frem til du føler deg skikkelig trygg på 50en.

        En av de dyktigere pilotene jeg vet om bruker en 50 til trening, og 90 til konkurranse. Ikke uten grunn. 50en bruker en brøkdel av fuelen, og koster en brøkdel å crashe. Og, med smaken av hatt friskt i minne, vil jeg seriøst anbefale en R50 som et "allround"-heli.

        //Svein
        Med forbehold om dårlige dager:

        Svein Skogen

        Comment

        Working...
        X