Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som ser hva som er feil her?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som ser hva som er feil her?

    Dette er vingen på Carosel'en min og jeg tror det er noe feil med den
    Det ved siden av vingen er høyderorsdelene..
    Attached Files
    Run, live to fly, fly to live, aces high!
    Erlend Larssen

  • #2
    Den er knekt i minst tre deler... Hva skjedde?? Har du så lyst på en Flip 3D?

    Comment


    • #3
      Vel, kan vel si at noe mangler ?

      Kjedelig....
      Men ta fatt, litt balsa, furulister og trekk så er du oppe igjen
      Ønsker dere en god dag på feltet !
      Birger Mork

      Mine besittelser :
      Flygreier (Massevis)
      Heligreier (En Mini Titan)
      Bilgreier (Et par stk.)

      Comment


      • #4
        Forresten, sånn skal du ikke gjøre med Rexen min

        Comment


        • #5
          Jeg fløy paralelt med en skog som var på venstre side da flyet flikket som om jeg skulle hatt høyrestikka helt i øvre høyre hjørne. Da lå flyet plutselig inverted på vei mot skogen. Jeg gasset på og holdt fullt nedror og håpet at flyet skulle komme opp vertikalt før flyet kom inn i skogen men det gikk ikke. Flyet gikk rett inn i skogen og jeg aner ikke hvordan vingen ble delt i tre men dette er hva jeg tror har hendt:

          Flyet traff en trestamme med den ene vingen og den delen knakk av uten at boltene røyk (som de egentlig skal!)
          Det samme skjedde så med den andre siden av vingen og så var det bare midten av vingen igjen med carbonforsterkningen (delen som er på bildet).
          Carbonrøret traff et tredje tre og da røyk vingeboltene og midtre del av vingen ramlet ned på bakken.
          Kroppen fløy noen meter til og traff bakken.

          De to andre delene av vingen henger fortsatt i hver sin furu.
          Kroppen fikk noen en del skader og høyderoret spjæret i forkanten (plastikkfly!)

          Motoren skal jeg se på i morgen, den er full av dritt (kunne vært bokstavelig talt også for kroppen landet ikke langt unna en gjødselhaug..) og for håpentlig vis er åpningen i veiva stengt.

          Nei Niklas, tror ikke jeg skal prøve noen T-rex når jeg ikke har flydd heli før
          Run, live to fly, fly to live, aces high!
          Erlend Larssen

          Comment


          • #6
            synd med flyet .

            Det må ha gått ganske fort inn i skauen når den har brekt sånn. har hatt carosel selv og aldrig klart noe sånt, bare brist i vingen. har derimot knekt kroppen flere ganger . hvis kroppen din er nogenlunde hel så er det jo ikke så dyrt å kjøpe bare en vinge hvis det er noen trøst.
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment


            • #7
              Har ikke sett så mye på kroppen enda, men det er en stor bulk i siden, og et hull på den andre siden
              Tror jeg skal handle litt fra el-fly.dk og moss hobby. Orker ikke flere bråke-lukte motorer.
              Run, live to fly, fly to live, aces high!
              Erlend Larssen

              Comment

              Working...
              X