Announcement

Collapse
No announcement yet.

balanseror klubben? hva kaller man en som iverterer høyderor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • balanseror klubben? hva kaller man en som iverterer høyderor

    hehe, max uflax, følgte så nøye med på balanserorene at dei skulle gå rett at jeg glemmte å invertere høyderoret, det som skjedde var at flyet tok av i helvetes fart, dro ut 1m, kom tilbake oppned og planta seg selv i jorda :S

  • #2
    Jeg foreslår to underavdelinger av forbundet som er overordnet balans- og høyderorsklubben på landsnivå; Stick-mode klubben samt krystall-med-kanal-79-i-senderen-og-kanal-80-i-mottakeren-klubben...
    Hvorfor sitter du ved PCen? -Kom deg ut og fly!
    Jesper Stærkær

    Comment


    • #3
      uffatlig hva vi klarer :P bare vi får lite nok tid på oss :P

      Comment


      • #4
        ja man har det travelt noen ganger. hadde en kammerat som stod og trekte ut antenna på senderen min i det flyet tok av en gang
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment


        • #5
          Originally posted by tyor
          ja man har det travelt noen ganger. hadde en kammerat som stod og trekte ut antenna på senderen min i det flyet tok av en gang
          Hehe... Jeg måtte gjøre det selv, jeg. Mitt første fly, 2,3 m scratch-bygd elektroglider med to halebommer og pusher prop. Hadde kasta flyet og det fløy rett frem over isen, men plutselig stoppet motoren og all kontakt. Gjett om jeg var rask med å få ut antenna. Det gikk bra men jeg var fryktelig nær trærne på andre sida av vannet.

          Comment


          • #6
            skjedde nett no istad med meg .
            faen føler hobbyen går i dass! har 4stk full lada batteri som ikke tåler å bli brukt. faens dritt asså.

            Comment


            • #7
              Jeg har også gjort det...
              "Å f€€€n ANTENNA!! H€#%#%vete Det var nære det! Hvor dum går det an å bli?!"!€"€????#€%&#&???"

              Fort gjort... Den dumme antenna er jo i veien hele tia så lenge en ikke flyr...
              Espen Melby

              :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

              Comment


              • #8
                Originally posted by esmel
                Jeg har også gjort det...
                "Å f€€€n ANTENNA!! H€#%#%vete Det var nære det! Hvor dum går det an å bli?!"!€"€????#€%&#&???"

                Fort gjort... Den dumme antenna er jo i veien hele tia så lenge en ikke flyr...
                Yepp holdt på å få den i propellen i dag
                Tom Nohr
                Tennisveien 9
                2450 Rena

                Frsky taranis 9+
                Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                + diverse små ting

                Comment


                • #9
                  Hei Folkens
                  Jeg er av en eller annen merkelig grunn ikke medlem av bal.ror klubben,
                  men den med antenna kjenner jeg til. Var ofte i veien, gitt!
                  I dag har jeg en MC-22. der har jeg muligheten til å "bikke" antenna ut til siden eller bruke den lille gummipisken. Kjempegreit når man er på hanget eller strikker ol. Får du den i proppellen har du jammen vært nærme


                  RS
                  Ronny Sundbye
                  Young man, was that a landing or were you shot down?

                  Comment


                  • #10
                    hihi, skal ikke mye til før antenne står inne i propellen :P, antenne er noe dritt, spess i skumringen, eller i sola, da ser du faen ikke driten, og jeg har vært nære på å pirke utav øyene på samtlige kompiser :S

                    Comment


                    • #11
                      "Gi nå beng i NRK se å få ned den flymaskin' nå" og "Han ga mottor'n en dram og tok resten sjæl" sang en kar en gang.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Tintin
                        "Gi nå beng i NRK se å få ned den flymaskin' nå" ...
                        "Men den trengte visst ikke hjælp til det, for'n greide det helt aleine..." hehehe, skrevet av en veteran med æresmedlemskap i alle disse klubbene.
                        Anders Valland
                        Trondheim

                        Comment

                        Working...
                        X