Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger ett kjapt tips om lim...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger ett kjapt tips om lim...

    Skal lime noen små bolter på mitt ready fly av plast.. der står det at jeg skal bruke noen dråper cyano... har ikke dette. bare 5min epoxy

    gidder ikke vente til i morgen.. funker det fint med 5min epoxy?

  • #2
    Epoxy sitter bra hvis du pusser litt med sandpapir først. Den må ha noe å "bite" i, ellers løsner det med en gang.
    Mvh
    Gunnar Børseth

    I might not be very good, but I'm fun to watch.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Godseieren
      Epoxy sitter bra hvis du pusser litt med sandpapir først. Den må ha noe å "bite" i, ellers løsner det med en gang.
      jeg tilater meg selv og fortelle en vannvittig morsom historie ang lim.
      når jeg gikk GK mek. så kom det ofte folk fra større kjeder for å vise oss produkt dei skal selge. så en dag kom det en gubb og ville selge oss lim!
      jada! så alle stillte seg i en runding rund han mannen, så kom det flere og flere , han here var tydligvis ny i faget, tenkte sikkert at vi på skolen ikke hadde peiling. så han bad om 2 stål biter vi stakk og saga opp 2 passelige biter. han kunne love oss at denne limen var sterk som en sveis. ok? tenkte vi, dei sveisene vi hadde prestert å vise knakk lett.(nobbs), så han la på litt lim, klaska dette sammen, og fortalte hvem dei sammarbeider med osv osv. gikk noen minutter, og ting var ferdig herdet og han sendte dette rundt i ringen, når den kom til han ene læreren lo han og ??knakk?? den i liminga tverrt av. blei litt stille, han karen blei like rød som ei glødelampe, men han ga seg ikke, fyrte i gang ny lim og klaska sammen, slik skjedde det 3 ganger at læreren knakk den i 2. så sa han, stikk bort og slip den, etter at vi hadde slipt den og limt den, så klarte vi faen ikke å bryte den i limen, kunne bøye og styre på, men knakk den faen ikke :P tenker han fikk seg en solid lærepeng :P og det forteller hvor viktigt det er at det er rent osv osv, og en anna ting er at det ikke skal mye lim til, henger bedre om det er lite en for mye.
      litt offtopc, men morrsom :P

      Comment

      Working...
      X