Announcement

Collapse
No announcement yet.

A starte motoren uten elektrisk starter!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A starte motoren uten elektrisk starter!?

    Hei!
    Er det å anbefale å starte motoren uten elektrisk starter?? el med?
    Hvis motoren er litt i dårlig form må man ha starter da?? Fikk min i gang etter priming med et rapp med pinne

    Hvis man ikke har starter hva bruker dere da? Chicken stick..., er det noe man må ha el kan man bruke noe annet. Jeg brukte en spisepinne med gummi hylse utenpå

    Takker!

  • #2
    hei en trepinne med gummislange er fint ellers så bruker jeg selv skaftet på en skrutrekker . jeg liker ikke å bruke starter fordi det sliter veldig på en motor. mange motorer rundt omkring med store spor på innsiden av baklokket etter at veiva er klemt tilbake når den er startet med starter. en annen ting er hvis den har fått for mye fuel og du drar på med starteren kan du knekke råden. mewns du merker fort med hendene at den ikke går rundt, det gjelder spesielt hvis den er montert med toppen ned. en rett justert motor skal starte etter få rapp med en Chicken stick, morsomt navn forresten men etter diverse såre fingertupper er det å anbefale
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      Skjønner!! Så lenge den starter skal jeg bruke pinne! Tror jeg får mere "feeling" med motoren da.

      Comment

      Working...
      X