Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger understell til en Yellow Aircraft F-16c

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger understell til en Yellow Aircraft F-16c

    Har noen noe slikt ligende å slenge i en skuff? Ta gjerne kontakt. Skal bygge opp en slik helt fra grunnen.På forhånd takk
    Lars Norberg

  • #2
    Skal du ha "skala" varianten eller nøyer du deg med pianotråd?
    Jeg har Spring Air mekanikk som kan brukes til den enkle varianten.
    Per G.

    Comment


    • #3
      Skala?

      Skala hadde jo vært fint med pianotråd duger det! Har det vært i brukt i en F-16 før?
      Lars Norberg

      Comment


      • #4
        Jeg har bygget både F-16 A og F-16 C fra Yellow for noen år siden, begge hadde Spring Air med 3/16 " (4,7mm) pianotråd legger. Dette var med Dynamax vifte som framdrift.

        Mekanikken jeg har liggende er fra et annet prosjekt, men er av samme type.
        Per G.

        Comment


        • #5
          Jeg har bygget både F-16 A og F-16 C fra Yellow for noen år siden, begge hadde Spring Air med 3/16 " (4,7mm) pianotråd legger. Dette var med Dynamax vifte som framdrift.

          Mekanikken jeg har liggende er fra et annet prosjekt, men er av samme type.
          Per G.

          Comment


          • #6
            Supert

            Så bra! Da skal nok jeg også få det til. Hva synes du om modellen? Er den okey eller er det mye som man burde være på vakt når man bygger? Er den noe for meg. Skal prøve og få den ganske billig så får håpe det går bra. Men er jo ikke verdensmester :P :P :P :P
            Lars Norberg

            Comment


            • #7
              Håper du får med instruksjonsboken. Jeg kan ikke huske at det måtte forandres på noe, men det har jo kommet bedre servoer etter at det byggesettet ble produsert.
              Per G.

              Comment


              • #8
                Håper det!

                Regner med å få med det meste egentlig! Har sendt deg en privatmelding per :P
                Skal du til Notodden i år?
                Lars Norberg

                Comment


                • #9
                  Lars,
                  Jeg kommer til Notodden, tar med delene så kan du se på dem.
                  Per G.

                  Comment


                  • #10
                    supert

                    Søren da røk den grunnen for å ikke dra dit.Jaja! Vi ses vel der kan jeg tenke meg
                    Lars Norberg

                    Comment


                    • #11
                      Sorry

                      BEklager at jeg aldri kom meg til Notodden i år! Motoren i min kjære bil bestemte seg for å ta en virkelig avslutning med blåste pakninger, ekstremt olje og vannforbruk. Vi får møtes et ennet sted når det måtte passe deg!
                      Lars Norberg

                      Comment

                      Working...
                      X