Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hei jeg er nybegynner snart :) å skal kjøpe meg mitt første

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hei jeg er nybegynner snart :) å skal kjøpe meg mitt første

    Tenkte på : Piper J3 Cub 100 komplett pakken.
    er dette bra?
    Kunne engentlig tenkt meg et litt tøffere modell ala:F16 Mig15 med sånnein innebygt propell eller dt heter vell vifte.
    har noen bilder og link til ett som burde passe meg?

  • #2
    Hei.

    En god begynnelse er å lete litt under dette temaet. Det er mange som har spør akkurat det samme som deg, så les litt rundt. Da har du litt lettere for å finne akkurat det du trenger.

    Er det noe mer etter det, spør her

    Comment


    • #3
      om du bor nært en klubb så dra heller der! er som oftest kjekke folk! der får du litt instruksjoner osv, og kansje noen lar deg prøve osv osv, er mye greiere enn å greie seg selv (snakker av erfaring).
      -om du ikke har noen til å hjelpe deg så vil jeg annbefale SlowStick.
      jeg ser du ser etter tøffere modeller, men EN ting jeg kan love deg: den flyer du ikke med det første! for eksempel slowstick som jeg snakkte om, den har ulemper og + sider. den første ulempen er at den reagerer sterkt på høyderor utslag, den tåler ikke mye vind, men det er dermed ikke sagt at du ikke kan fly, men det ser bare ikke så bra ut, og du flyr ikke pil beint!, + er at den flyr utrolig sakte og det er sånn at du etter 2 turer drar loop med den :P den egner seg ikke til å fly på rygg med fks . og den koster 300-400kr! og det er ikke mye penger! en anna minus ting med den modellen er at girakslingen har lett for å skli noen millimeter tilbake til og med centimeter om du moser snuten rett i bakken med god høyde for å skape god fart, ellers er det en solid modell som tåler inni H€%%€&E mye juling, 50sone skilt! høyspent landinger, invertlandinger i husvegger, invertlandinger fra 50m høyde og rett i bakken med snuten først osv osv.