Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vurderer Hornet 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vurderer Hornet 2

    Begynner å bli lei Hornet'en nå, er en del problemer med den (som sikkert er min feil, men uansett). Har derfor lyst på ett nytt helikopter. Leste testen av Hornet 2 på modellflynytt, det virker som ett bra helikopter. Det jeg liker best med det er at det er litt mindre enn Trex/zoom, og bruker mindre batterier. I tillegg vil den bli billigere å oppgradere til børsteløs.
    Tenker jeg bestiller den fra el-fly.dk, da vil den ende på rundt 1800NOK med regulator.

    Men, noen som har noen erfaringer med den? Noen nettsteder og anbefale?
    Og, noen billigere sjapper og bestille den fra?
    Morten Smøraas

  • #2
    el-fly.dk er en bra butikk.

    Her er en norsk butikk, men jeg vet ikke hvordan prisene er eller hvordan butikken er. De var kjappe å svare på mail da jeg spurte om delestatus en gang. Du får sammenligne og se: www.rcutstyr.no is parked

    Comment


    • #3
      Wow, de var dyr. 2000 for en Hornet 2, 2250 for en Zoom...
      Blir nok el-fly hvis det jeg kjøper den, men må se etter på markedet litt etter andre helikoptre også.

      Hvis noen har en brukt Hornet 2 og selge, send en PM
      Morten Smøraas

      Comment


      • #4
        Hos FXAeromodels.com koster den 1400+25% moms med en CC Pixie regulator. Kjøpte Eco 8 derfra 23 august, de sendte den samme dag og den 25 ble den frigjort fra tollen.

        Comment


        • #5
          Har du kikket på Walkera 22a? http://www.greatwings.no 95% av en Hornet2. Elektronikke til walkera er ikke allverdens, men det mekaniske er ålreit.
          Det beste er å kjøpe i deler til kr795 (uten utstyr), så slipper du å demontere først for så og sette sammen igjen. Orginalmontasjen er ikke alltid like nøyaktig.

          Har en selv, den virker greit etter at jeg kastet 3 i 1 boksen og justerte litt på det mekaniske. har også kjøpt walkera sin 180 børseløs motor (oppgradering til 22e) fra Brikkebutikken.no - Norges beste LEGO utvalg! - Brikkebutikken. Egentlig del av sett, men den selges løs.
          Nils

          Comment


          • #6
            Takk for tipset, skal se litt nærmere på den
            Den koster jo bare litt mer enn 1/3 av en Hornet 2.
            Postet en tråd på rcgroups: Walkera 22 barebone, any good? - RC Groups
            Morten Smøraas

            Comment

            Working...
            X