Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raptor 50 V2 - motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Raptor 50 V2 - motor

    Har nesten bestemt meg for å kjøpe nytt heli, min Consept SR II skal parkeres (henge i taket til pynt) så jeg tenkte å bruke servoer og gyro fra denne, det sitter også en O.S 61 i denne - er denne motoren for stor for en Raptor 50 ??, eller lønner det seg å kjøpe byggesett med motor?
    Kyosho Calmato 40 (ARF) - Magnum 46
    Wilga 2000
    Raptor 50 V2
    Sanwa RD 6000
    Opp skal det - for ned vet jeg det kommer.

  • #2
    61 motoren passer nok ikke inn i 50n nei, den er for stooor. ett bra sett er det hos xmode med motor til 3750. funker meget bra, til en billig penge.61 maskinen kan du jo alltids hive inn i ett fly da.....
    Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
    www.airheads.no

    Comment


    • #3
      Den tanken hadde jeg ikke tenkt, ideen om å få den inn i et fly er jo bra - så bestillingen går til xmode, og så starter letingen etter et fly som passer.
      Takk ThomasB
      Kyosho Calmato 40 (ARF) - Magnum 46
      Wilga 2000
      Raptor 50 V2
      Sanwa RD 6000
      Opp skal det - for ned vet jeg det kommer.

      Comment


      • #4
        Da er Raptoren bestilt og betalt hos xmode, venter allerede på sendingen, håper den ikke tar for mange dager.
        Kyosho Calmato 40 (ARF) - Magnum 46
        Wilga 2000
        Raptor 50 V2
        Sanwa RD 6000
        Opp skal det - for ned vet jeg det kommer.

        Comment


        • #5
          det var raskt. er det nå jeg skal si at jeg har en til overs?? hehe, grattis med handelen. du kommer til å merke stoooor forskjell på raptoren og consepten din, det kan jeg love deg.
          Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
          www.airheads.no

          Comment


          • #6
            Da var Raptoren i hus, tar den under armen og rusler opp i Surmulstuggu, der jeg i fred og ro kan kose meg med mange små deler, Loctite og litt fin bakgrunnsmusikk.
            Kyosho Calmato 40 (ARF) - Magnum 46
            Wilga 2000
            Raptor 50 V2
            Sanwa RD 6000
            Opp skal det - for ned vet jeg det kommer.

            Comment

            Working...
            X