Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Concept 46VR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kyosho Concept 46VR

    har en sånn på hånda. som er oppgradert med masse aluminiums deler der det egentlig er plast. det sitter en os 50 motor i den og det er dyre servoer (600-700kr stk)og headlock gyro (tror det var det det het) og jr mottaker. får også med en nesten komplett i deler den er ny mangler bare halabom og canopy.

    Så kommer spørsmålet hvor mye er dette vært. helikopteret er i topp stand og han som har det er villig til å gi meg noen kvelder med trening/info/hjelp på kjøpet. det er da bare radio som mangler men det har jeg bestilt fra annet sted uansett.
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

  • #2
    Nesten uavhengig av pris, vil jeg heller anbefale deg en Raptor50. Den er dyrere i innkjøp, men rimligere på sikt. Dessuten vil du med en Raptor aldri behøver å irritere deg over de tvilsomme løsningene til Kyosho-ingeniørene og ikke minst den alt for ustabile 46-motoren til OS.

    Du skriver at den har masse option-deler. Det er dyrt å reparere, samtidig som de stort sett medfører mer vibrasjon enn de originale plast-delene. Options ser kult ut, men det er svært få option-deler som gjør helikopteret bedre å fly.

    En løsning kan jo være å kjøpe Consept`n, skru ut alt av gyro og servoer for så å selge helikopteret. Hva er det for noe utstyr som sitter i og hva er prisen?
    Tom Erik Smedal
    www.artistic3D.net
    www.photopia.no

    Comment


    • #3
      Det er jr servoer, jr mottaker og futaba gyro. husker ikke nummerene på de. men vet at det var ganske dyre greier, Prisen har ikke vært diskutert enda, jeg skulle tenke meg om og komme med ett bud

      Er ikke os motorene de beste da . er foresten ikke en 46 men en 50 motor står det på den i hvertfall
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

      Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

      Comment


      • #4
        Sorry, leste feil. Da vil jeg tro det er den gamle 50`n til OS. Den fungerer greit.

        Det nummerene på "tingene" som bestemmer prisen. At de er dyre greier betyr ingen ting for prestanda.
        Tom Erik Smedal
        www.artistic3D.net
        www.photopia.no

        Comment

        Working...
        X