Announcement

Collapse
No announcement yet.

har alt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • har alt

    Heisann har hatt en sparky400 og den fløy kjederlig er ikke no særlig god men den gikk jo nesten ikke opp i lufta vet dette pga hadde en proff fyr ved siden av meg.
    Så greia er at jeg har batterier, ladere, sender, mottager 4 kanals, og tre servoer HS-81 Hitec, motor (eletrisk) har jeg og fartsregulator dette vil si at jeg har alt jeg trenger til å fly derfor vil jeg ha et fly som kan rolle loope og kjøre lit 3d gjerne byggesett kroner ca 5-6 hundre lapper
    Noen ideer?? skal kunne kjøres ute når det er helt vindstille. så lit på denne

    Edge 540 på www.ultramicro.no under kategori Fly-innefly Denne funker med elektromotor eller?? Vil ikke ha fuel!!!
    er det noen som har noen erfaringer med denne?? kom gjerne med andre fly også
    Tenker på den lille edgen!!!
    Attached Files
    Flyr du opp kommer du alltid ned!!

  • #2
    hei

    tror du at du kan legge ut litt specs på de tingene du har? (batteri og motor spesielt) da dette er veldig viktig for å kunne anbefale noe.


    sigve
    Sigve Haugsnes

    Alt flyr.....det trenger bare stor nok motor


    sigve.haugsnes.net
    www.youtube.com/bergenflyer

    Comment


    • #3
      hs-81 er vel uansett alt for tunge til depronfly...(som den edge'n)
      Servoer til depronfly bør vel ikke veie så mye mer enn +\- 5g for at det ikke skal bli for tungt.

      Som Sigve sier så må du nok oppgi nøyaktig hva slags utstyr du har for å få noe fornuftig hjelp.
      Espen Melby

      :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

      Comment

      Working...
      X