Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nye annonseformater

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nye annonseformater

    Hei,

    som et ledd i finansiering av nye systemer har jeg vært nødt til å etablere noen nye annonseformater som for noen sikkert virker for store - enig det, men det er måte å tilby annonsører mye profilering.

    Håper på forståelse for dette

  • #2
    Om det er det jeg ser oppe her, så er det til å leve med. Faktisk så synes jeg anonsene ser bedre ut slik, da jeg kjapt får med med meg hele budskapet. Tror vi er i mål med formatene nå, synes det hele begynner å fungere godt, og vi kan vel ikke klage på anonser om noe som interesserer oss.
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

    Comment


    • #3
      Kunne det vært en tanke å tillate denne størrelsen (uten å blunke, fiansieringen er faktisk VELDIG viktig), men samtidig anmodet annonsørene om å holde filstørrelsen på et minimum...

      Vet ikke hvordan det er med andre, men jeg vet at jeg av PRINSIPP gjør mitt beste for å IKKE legge igjen penger hos en leverandør som faktisk SINKER ned sidene mine... Kanskje bare jeg er sær :P

      Og kanskje jeg er spesielt grinete siden jeg for tiden er avhengig av dialup

      //Svein
      Med forbehold om dårlige dager:

      Svein Skogen

      Comment


      • #4
        Synes selv ikke det ble så galt.
        Men, jeg skal gå igjennom å se på filstørrelsene, og justere de ned om mulig (til rundt 30-35k). Har ikke hatt tid ennå.
        Det er viktig å husk på at dette først blir som en prøve, for å finansiere innkjøpet, så kan vi forhøre oss med dere brukere når ett år har godt.

        Det er i alle fall bra at vi nå kan skaffe oss et virkelig profesjonelt system som er tilrettelagt for både mobiltelefoner, PDA, trykk osv

        Comment


        • #5
          Altså ,misforstå meg riktig, dette var ikke ment som en sutrete klage

          //Svein
          Med forbehold om dårlige dager:

          Svein Skogen

          Comment

          Working...
          X