Announcement

Collapse
No announcement yet.

Feil med AeroFly Professional Deluxe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Feil med AeroFly Professional Deluxe

    Hei, jeg får ikke åpnet AeroFly etter at den er nyinnstalert på en maskin med Win XP, det kommer opp feilmld. som lyder:
    " AeroFly Professional Deluxe main executable har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne "

    Er det noen der ute som kan hjelpe meg ?

  • #2
    Ville prøvd å installere på nytt først....og hvis ikke det funker oppdatert alle drivere.
    Har det samme problemet med SE Filemanager. Alt annet funker perfekt på maskinen men det programmet vil ikke starte.
    Har til og med formatert og installert XP på nytt men det starter ikke...

    Edit: Har ikke den selv..

    Comment


    • #3
      Takk for rakst tips men jeg har prøvd dette allerede bortsett fra å innstalere Win XP på nytt, noe jeg ikke gjør.

      Comment


      • #4
        Hei!

        Er det en original sim du har kjøpt?

        Hvis det er det ville jeg gått tilbake til forhandler og få de til å teste den for feil.

        Mvh
        Simon B. Nielsen
        Damn these things are hard to fly!

        Comment


        • #5
          Klippet fra Aerofly sin hjemmeside:

          AeroFly Professional Deluxe Version 1.8.0.7/1.8.0.9 crashes during program start.
          A possible reason for a program crash during initialization could be the music playback. This problem can occur on systems with old sound drivers especially when using onboard sound cards. A fix is to deactivate the music playback by default. Go to the download section to get a current patch, that will turn off music playback by default.
          You can try to fix this problem by either installing newer sound drivers or by reducing the hardware acceleration of your sound card.

          Comment


          • #6
            Nei, jeg har fått dette i kopi versjon for å prøve men må nok i butikken ser jeg, hvis jeg ikke får denne til å virke.

            Comment


            • #7
              Ellers så kan du jo også forhøre deg her. Er dog ikke sikker på hvor lurt det vil være av deg å fortelle på IPACS' eget forum at du har en kopiert utgave som du prøver få til å funke... :P

              //Svein
              Med forbehold om dårlige dager:

              Svein Skogen

              Comment


              • #8
                Har gitt opp alt rundt denne lånte versjonen og kjøpt meg ny AeroFly idag. Takk for alle innspill

                Comment

                Working...
                X