Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nybegynner, nesten da!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nybegynner, nesten da!

    Ja, nå er flyet i hus.
    Nybegynner, ja ikke helt da, men kjøpte nytt(brukt) i dag, komplett med radio og alt som trengs. Til og med ca. 4 liter fuel. Nå er det bare å vente på søndagen og at det blir bra vær. Åsså itte minst gode kamerater som jeg kan koble radioen til slik at jeg unngår de største katastrofene.

  • #2
    Grattis!
    Heldig du som har gode flykompiser å hjelpe deg.
    Så du skal få flyet over grantoppene oppe på flatbygda sammen med MM Lykke til i helga!
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Grattis Skallknarpen da sees vi i helga. Husker jeg ikke helt feil så tok jeg jomfruturen på Skystar n din for ett drøyt år siden.

      Hehe joo skal nok få flyet både opp og ned over furutoppene om det blir aktuelt..... Her oppe på "flatbygda"
      Tegner forøvrig til og bli ei travel helg ett par jomfruturer, ett par relanseringer + endel support. Satser på det dukker opp noen hjelpende hender iallefall søndag.
      Artig det dukker opp folk som har vært borte en stund.
      mvh MM

      Comment


      • #4
        Joda, hehe, regna nesten me deg da MicroMac. At du skulle komma. Hvis itte så kjæm je å henter deg. Det var en spøk, men det er godt å vite at det er en som kjenner flyet slik at man kan bruke en trainer-kabel imellom. Så jeg ser fram tel søndagen, og håper at det er noen snille naboer som kanskje flyr og, og som kanskje skal en tur opp tel stripa.
        Skalsette på lading på hele utstyret på lørdag slik at jeg skal nå væra klar.

        Comment


        • #5
          Jeg er en nybegynner som mange andre. Men man må jo begynne en plass. Jeg var 44 før jeg begynte og jeg var livredd første gangen jeg tok i stikka, skalv i beina, hadde ikke trainerkabel da, han som "lurte" meg heter Per, men vi fekk det tel å funke på en eller anna måte. Han stod bak meg og hadde egentlig full kontroll, han tok av og landa, åsså viste han meg åssen je skulle gjøra det med stikken på radione. En stor takk tel Per som fekk fanga meg opp i detta "hælvete". Hehe. Så nå er jeg blitt en amatørflyver som syntes det er "jævli" artig, åsså er det et veldig godt miljø i dessa rc-flyklubba. Regner med å fortsette i mange år framover.

          Comment

          Working...
          X