Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som har erfaring med Ventus 2c?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som har erfaring med Ventus 2c?

    jeg vuderer denne modellen. Noen som har erfaringer?
    Gerasis Ventus 2c GFK 3,6M. Link til produsent:
    Gerasis

  • #2
    Jeg har dessverre ikke sett modeller fra Gerasis som jeg kan huske... Men det er fra CZ så da er nok kvaliteten bra!
    Ser prisene er ganske lik LET, og det jeg har sett av fly derfra er snacks.
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3


      Recommend you look here...

      http://www.faltusmodell.com/index.htm

      Ken Bates
      Never Mind the Label

      Comment


      • #4
        I understand you sell these in Norway? In that case send me som prices. Max 5M WS....
        jarle.mathisen@hotmail.com[/quote]

        Comment


        • #5
          jarlebm: bestill heller en på 6m (en på tur til klubben min nå, fra LET) så blir du med på sleping ute hos oss, og på IGG-treffene neste år! (Dårlig tips kanskje, den koster nærmere 20k i innkjøp, men hva betyr penger???)
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

          Comment


          • #6
            skulle så gjerne, men siden dette er min første store skala seil får jeg vel begynne med noe mindre og billigere.....har bestemt meg for en brukt ASH 26 4,5M (tror jeg)...jeg gleder meg som et barn. Sist jeg fløy noe så stort var en Single Astir 15m full size over Notodden...men da satt jeg inni, og det er VESENTLIG enklere enn å stå på bakken...

            forøvrig flyr jeg til vanlig heli og fixed ving elektro i BRCK på Skoger, og i Ving MFK i Asker. Eneste RC seilfly erfaring jeg har til nå er nanofloh på svaberget i Stavern og en 2,5M elektroseiler på jordet i Asker.
            Men når jeg har fått skipet i hus skal det slepes....hvis jeg tør..

            som min mor sa:
            "vær forsiktig nå og fly lavt og sakte......"

            Comment

            Working...
            X