Announcement

Collapse
No announcement yet.

Når bør man gå over til starter "2"?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Når bør man gå over til starter "2"?

    Har en Art-tek cessna 182 nå og bestilt e-starter med 400 motor.

    Bør jeg fly cessnaen til den er umulig å fly mer (mere knall og fall) og vente med e-starteren, eller kan jeg starte direkte på estarteren?

    Har en uke erfaring, eller noen få turer da, der en er vellykket, iht en nybegynners syn på saken-)

    Nå er det skikkelig utfordring, holde flyet i luften, omsider lande. Er det slik når man blir mye bedre også? (jeg tenker på utfordringer)
    Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

  • #2
    Ja, man har en tendens til å prøve seg på vanskligere og vansk eh morsomere saker. Mere vind loop, roll, spinn liming ( i nevnt rekkefølge ). Men det er klart at det dy synes er vanskligt nå vil bli noe du ikke tenker over etter hvert, der er nesten ikke grenser for hvor vanskligt du kan gjøre det for deg selv om du skulle kjede deg.
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

    Comment


    • #3
      Vil anbefale deg å holde e-starteren din "hel" til du har en
      flytid/reparasjonstid på over 1.00, gjennomsnittlig.

      Og ja, jeg har drevet med planker også, selv om jeg har gått over til å fly kremvisp. Min "re-entry" til modellhobbyen var med en Kyosho "Spree Sports". Den kan anbefales som et godt 3'dje-fly.

      //Svein
      Med forbehold om dårlige dager:

      Svein Skogen

      Comment

      Working...
      X