Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ops noen ideer??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ops noen ideer??

    Heisann, var ute akkurat nu, men det gikk dårlig. fløy på bogstadcamping og tåken var tjukk og flyet gikk ned skjedd før, men ikke så ille gidder ikke lime engang...
    All elektronikk lever så jeg lurte på om noen hadde noen fly å anbefale lingnende trainer skal kunne loope og rolle og skal kunne ha en Graupner Speed 400 motor i seg ikke børsteløs!!
    Skal heller ikke være veldig vasnklig å fly ikke readyset jeg har alt av elektronikk!!!
    Noen ideer???
    Håper på svar
    Flyr du opp kommer du alltid ned!!

  • #2
    Ripmax har en modell som heter coyote( eller noen sånt) Det er egentlig et seilfly, men med en speed 400 DD flyr den veldig bra, looper, men roller er litt vanskelig, da bør du forstørre balanseroren. den er veldig gøy og fly og litt rask.

    sigve
    Sigve Haugsnes

    Alt flyr.....det trenger bare stor nok motor


    sigve.haugsnes.net
    www.youtube.com/bergenflyer

    Comment


    • #3
      Ville anbefalt sport Spree jeg, den flyr pent, roller og looper, og er av ganske god kvalitet. Følger med en 380motor med gir tror jeg, da vil sikkert utstyret ditt passe perfekt til den

      http://www.martinsen-hobby.no/vare.asp?MENYID=299
      Og en tråd jeg hadde om den for en stund siden:
      Nytt elektrofly, trenger forslag - (MFN) ModellflyNytt.no

      Lykke til
      Morten Smøraas

      Comment


      • #4
        jeje

        Vet dette er kanskje ikke en trainer men den var jo kul???
        Siden finnes ikke
        Noen som har den??
        har tre stk HS-81 servoer funker disse i flyet???
        Er motor med orginalt eller er det ikke det??? går det eventuelt å sette inn 400 motor (se bilde)
        Flyr du opp kommer du alltid ned!!

        Comment


        • #5
          Følger med motor orginalt ja. HS-81 blir kanskje litt for tunge i det flyet, men det vil nok gå. Hvilke batterier har du?
          Morten Smøraas

          Comment


          • #6
            jeje

            Kult da kjøper jeg det flyet om 7 dager eller no når jeg kommer hjem fra hvitebusser tur til polen og tyskalnd. jeg har noe å glede meg til nå hehe.
            Kanskje med lit flaks finner jeg en hobby butikk i polen. (polen er billig)
            Pappa har batterier vettu han skaffer noe

            Jeg er ingen kjempe erfaren pilot, men jeg flyr en trainer ganske bra klarer jeg da denne modellen??
            Gleder meg til å fly

            Håper på svar

            Ps Noen som har no kule videoer???
            Flyr du opp kommer du alltid ned!!

            Comment


            • #7
              vet ikke om jeg ville kjøpt den modellen der som modell nr.2.
              Er tross alt ett 3d-fly, noe som ikke er for de helt ferske nybegynnerene. Men, ett sted må man jo begynne...
              Morten Smøraas

              Comment

              Working...
              X