Announcement

Collapse
No announcement yet.

Motorvalg til T-rex xl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorvalg til T-rex xl

    Hei. Jeg har tidligere hare flydd fuel heli så har ikke så mye erfaring med el. Tenkte nå å kjøpe meg et T-rex xl chopper, men er usikker på motorvalget og lurte derfor på om noen kunne hjelpe meg litt.
    Vurderte å bruke Castle Creations Phoenix 35 ESC med 4S lipo batteri. Ser etter en motor som takler aggressiv 3d flyving på 4s batteri.
    Så er det noen som vet om en gunstig motor som helst fås kjøpt over nettet i Norge? Kan også fungere fra utlandet men foretrekker Norge
    Lurer også på hvordan Kv burde motorer til denne type helikopter beregnet for hardcore 3d ligge på?

  • #2
    Prøv Choosing and Buying Clothes for Children eller t-rex forum på http://www.runryder.com/
    Nils

    Comment


    • #3
      Finner kanskje vel så mye info på RCGroups (Og evt Helimag.com om du leser fransk).
      Kort oppsummert så er det vel den du finner på Trextuning som heter 450TH som er mest populær blant 3D Rex flygere om dagen med Mega som en god nr 2. Til 4S brukes det også en Neu motor som jeg ikke husker nummeret på men den finner du i nevnte fora.
      Omtale av den nye Align 3550kv sier den har mer futt enn Mega'n på 3S men gikk rykter på RR om dårlige lagere. (3S dette da)

      Søk opp innleggene til f.eks. Philpops på RCgroups, mener han har lagt ut 4S oppsett og omtale.
      Last edited by Tintin; 31-10-05, 09:28.

      Comment

      Working...
      X