Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bestilt meg T-rex XL 450 SE :-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bestilt meg T-rex XL 450 SE :-)

    Yes; da har jeg bestilt meg T-rex XL 450 SE hos Helizone. Antar at jeg har den innen en uke *hoppe opp og ned å vente utålmodig*

    Dette blir kult; min gode gamle T-rex med smart-RC CCPM oppgradering og XL-oppgradering vil nok sikkert bli litt skuffet over å bli pensjonert men slik er det nå en gang når det kommer noe nytt; jeg skal nok hjerterått klare å ignorere dens følelser

  • #2
    Gratulerer, skjønner gleden, kunne ikke vente lengre skjønner jeg

    Årets julegave - (MFN) ModellflyNytt.no

    http://www.xmode.no/default.asp?Kat_...&Vare_ID=6893#

    Comment


    • #3
      Jeg kunne ikke vente lenger; og Helizone regner med å ha disse klare for utsendelse tidlig neste uke, mens Xmode annonserer med tidlig desember... Er for lenge å vente to uker til! Dessuten skulle jeg ha nye JR digitale servoer og slikt til den; Xmode har bare Hitec småservoer i sin webshop, men jeg er sær og skal ha JR...

      Og Helizone er helt ultimate hva angår kundeservice; kjapp respons og gode tilbud når jeg bestiller litt I motsetning til xmode som ikke har svart på min siste epost for snart en måned eller to siden (og jeg har lest her på forumet at flere har hatt samme problem) - da får billigst på web være billigst på web... (Tror ikke det koster meg noe ekstra å handle hos Helizone tross alt - og da får jeg kundeservice på kjøpet; Så hos meg er det Helizone som er "hoffleverandør"...).

      Comment


      • #4
        Originally posted by roTore
        Og Helizone er helt ultimate hva angår kundeservice; kjapp respons ...).
        Må bare si meg enig...

        Hvilke servoer.
        Satser du på ekstern bec?
        Last edited by Tintin; 11-11-05, 10:44.

        Comment


        • #5
          Nå spør du om mer enn hva jeg har tenkt på... Burde jeg gjøre det?

          Comment


          • #6
            Jeg har ikke noe særlig erfaring med digitale servoer men mente de brukte mer strøm enn tilsvarende vanlig. Ettersom en del har hatt problemer med ulike bec kretser på Align 25A esc og CC esc'er tenkte jeg kanskje det var en ide..

            Har ikke merket antydninger på noen av mine 2 35A esc'er. Den jeg har i XL'en er samme som kommer med SE kitet men jeg har Waypointservoer i den maskinen. De som flyr litt mer avansert er svært glad i ekstern bec har jeg registrert..

            Comment


            • #7
              Åhh.. sånn ja; hehe - går nok bra et også skal du se... Alt ekstra adderes til vekten - og blir mer pes å holde i orden - nei, jeg prøver nok med BEC'en i ESC'en først ja - tror nok det er motoren som primert griller ESC'en uansett....

              Comment


              • #8
                En ekstra bec til denne veier vel ikke mer enn noen gram.
                ESCens kapasitet i seg har vel ikke noe med bec'en sin. Har ikke hørt om noen som har hatt problemer med at denne ESC'en ikke klarer brasene men kan godt finne mange som har problemer med bec'en på diverse regulatorer.

                Husk på 3S er denne bec'en dimensjonert for 3 servoer (max 2A), du kommer til å koble på 4 + gyro, tror jeg hadde sjekket oppgitt strømtrekk på de der og vært nøye med å stille ATV så de ikke blir stående å butte for da mistenker jeg at strømtrekket går i været.

                Hører gjerne hvordan det funker når du får den i lufta for jeg er nysgjerrig på bruken av digitale....

                Comment


                • #9
                  Hmmm...har visst ryki på en sånn en jeg også i farsgave til far! X-Mode får inn noen til uka og hadde et par igjen..

                  @roTore: Hvilke servoer hadde du sett deg ut?
                  Odd Sundet
                  http://www.imacnorge.no

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Supra25
                    @roTore: Hvilke servoer hadde du sett deg ut?
                    Hale: JR ES-306
                    Resten: JR DS-381
                    Gyro: GY401

                    Comment


                    • #11
                      Ganske enkelt genialt; for en time siden fikk jeg mail fra helizone om at T-rex SE'n var kommet og sent videre til meg! Yoho!!! Hadde jeg ikke hatt så høy arbeidsmoral hadde jeg nok blitt "3-dagers-syk" mot helga...

                      Comment


                      • #12
                        Da er snadderpakken i hus!
                        Helizone kan dette med levering
                        Attached Files
                        Last edited by roTore; 16-11-05, 20:14.

                        Comment


                        • #13
                          Ser lekker ut den der!

                          Odd, visste at du ikke hadde gitt deg helt med heli!!
                          Jaggu meg på tide
                          Philip
                          www.airheads.no
                          Hobby24.no

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Dr.Phil
                            Odd, visste at du ikke hadde gitt deg helt med heli!!
                            Jaggu meg på tide
                            hihi...har vært på innkjøpslista siden jeg solgte Mille'n i våres, men for mange flyprosjekter har satt en stopper frem til nå ($$$$). Nå ga jeg litt f*** og bare bestilte!! Skal utvide med en R50 etterhvert også. Kan jo ikke la deg fortsette å fly fletta av meg heller..
                            Odd Sundet
                            http://www.imacnorge.no

                            Comment


                            • #15
                              I tilfelle du (og andre med nye 430 motoren) ikke har sett det så har det begynt å komme rapporter på at også denne deler seg mens man flyr som 420en har gjort.
                              Det er stort sett øvre dekselet (mot pinion) som løsner. Kan nok være lurt å sjekke dette i forkant.

                              Comment

                              Working...
                              X