Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dele nr honey bee cp 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dele nr honey bee cp 2

    Hei, tenkte jeg skulle øve på inverted i stua, hengte opp helin i en tråd oppned, det gikk faktisk greit en kort stund før det sleit seg,da var det bare å søke dekkning. har fermdeles ikke funnet igjen alle delene. Det jeg ikke forstår helt er dele nr som står i manualen, di starter på SK, men dele nr hos elefun starter på EK, stemmer ikke i det hele tatt. i å me at elefun har delene til FP og CP versjonen på samme side ble det litt vanskelig.

  • #2
    Det har nok med å gjøre at du har mange merker med helt like (eller nesten helt like) helier bortsett fra klistremerkene og de har ikke samme delenr.

    Nå er det så lenge siden jeg kjøpte deler til Twisteren at jeg husker ikke lengre hva som var hva men jeg mener Hobbyjapan2000 + flere på eBay har alt liggende ute med tekst og bilder av delene. Tror kanskje Heli-Fever har det også slik at du kan finne numrene.

    Hva er det du trenger ?

    Ah, sjekket, jeg tror du kan regne med at det har med utgaver å gjøre. Den de har er den nye CP'en og EK delene er vel til denne, ser ut som de er i ferd med/har omorg. seg litt.

    Har lest et sted at deletilgangen til de gamle vil forsvinne så det er mulig en liten ombygning blir nødvendig...
    Last edited by Tintin; 17-11-05, 08:50.

    Comment


    • #3
      Det jeg trenger er hoved motor, hovedrotorer, tail rotor drive gear set(hvis jeg ikke finner det igjen),main blade clamp set, pitch control link og main shatf drive gear set, ikke så lille det etter en slik smell

      Comment


      • #4
        Det burde du trygt kunne kjøpe etter bildene og glemme varenr'ene skulle jeg tro. Kan ikke tenke meg at annet enn muligens den pitch control saken er det eneste som kan være endret.

        Er det bare det lille tannhjulet til halen du behøver? (I så fall har jeg sikkert et du kan få for jeg pleide å brekke akslingen)

        Comment


        • #5
          Takk for det, men den kostet nå bare 50 kr, så får jeg jo en pinne i reserve, fant delene lengre ned på siden.

          Comment

          Working...
          X