Announcement

Collapse
No announcement yet.

reflex xtr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • reflex xtr

    Hei. Fungerer fms interface kabelen til reflex xtr?

  • #2
    Nei, den krever eget spesial-interface som man kun får fatt i hvis man kjøper orginalt....
    Morten Smøraas

    Comment


    • #3
      Sannhet med modifikasjoner, nettet florerer av tjuvkoblinger uten at jeg med det oppfordrer til noe som helst.

      Comment


      • #4
        hehe, ja visste det, men tenkte jeg skulle la vær og nevne det
        Morten Smøraas

        Comment


        • #5
          Siden det er 1 måned til julaften i dag kan du vel nevne det hehe?

          Comment


          • #6
            Originally posted by fly-fantomet
            Siden det er 1 måned til julaften i dag kan du vel nevne det hehe?
            Var en topic om dette som ble stengt fordi forumet ikke tolererer warez.
            Men, let og du skal finne...
            Morten Smøraas

            Comment


            • #7
              Det stemmer gutter og jenter...vi har liten toleranse for warez og dertil lignende ting Vi vet jo alle at det finnes slike ting der ute, men vi ønsker ikke å fremme slikt her. Det er tre grunner til dette (i uprioritert rekkefølge):

              - det er ikke veldig seriøst
              - det er ulovlig å bruke slikt
              - av hensyn til våre annonsører som faktisk selger disse varene

              Regner med dere har forståelse for dette!
              Odd Sundet
              http://www.imacnorge.no

              Comment


              • #8
                Absolutt.

                Men om man en gang har kjøpt greia som man skal og noen mistet det gamle interfacet i badekaret så det røyk så behøver man altså ikke kjøpe ny programvare, om noe slikt skulle være problemstillingen...husker jeg rett er det vel til og med annonsører som selger slikt?

                Comment


                • #9
                  Så lenge du har den orginale kabelen eller rester av den så er det bare å sende den inn til de som laget den og du vil få tilsendt en ny kabel av reflex, kostnadsfritt også om jeg ikke husker helt feil. Dette gjaldt alle feil som kunne oppstå med kabelen, alt fra at hunden din har tygget den sund til feil som ikke vises. Sikkert samme support til andre leverandører av slikt også. Problemet oppstår når du ikke lenger har kabelen eller aldri har hatt den....
                  Runar Isaksen
                  risaksen@bluezone.no

                  Comment


                  • #10
                    Det var ikke dårlig...

                    Comment


                    • #11
                      Hva følger med XTR av kabler? Jeg har en Hitech Flash V og trainerkabel liggende. Er det noe ekstra jeg trenger for å koble til XTR?
                      Hos Mortensen Hobby står det klistret "husk kabel" på produktet, men det var ikke listet noen kabel for Hitech under. Betyr det at Hitech fungerer uten ekstra kabel?
                      Hvorfor sitter du ved PCen? -Kom deg ut og fly!
                      Jesper Stærkær

                      Comment

                      Working...
                      X