Announcement

Collapse
No announcement yet.

Betrekning til Votec 322 3m

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Betrekning til Votec 322 3m

    Det har blitt lagt inn et innlegg angående det, men er blitt borte. Så vi prøver igjen.

    Jeg skulle gjerne hatt noen tips angående betrekning på modellen.

    Hva er det man gjerne bruker på disse modellene når man vil lakkere den? Er ikke helt sikker på hvilken type betrekning jeg skal bruke, eller hvliken type lakk. Hvordan fungerer det med evnt. grunning osv?

    takk
    All you need is love

  • #2
    Jeg brukte Monokote på min. Den kan jo evt glasses og lakkes. Hva angår kroppen så må den mattes ned, grunnes og til slutt lakkes. Viktig og fjerne alle rester etter slippmiddel. Regner med at det er snakk om en 3W Votec!?
    Tor Henrik Hernes

    Comment


    • #3
      Seff er det 3w!!

      takk for svar
      All you need is love

      Comment


      • #4
        Trodde det var bare to stk av de i landet jeg. Min og han karen på sunnmøre et eller annet sted. Hvis det ikke er kommet til flere i ettertid så har du kanskje min gamle som jeg aldri fikk gjort ferdig (ferdig trekt).
        Tor Henrik Hernes

        Comment


        • #5
          Ok. Nei, da er det nok fler av de ja. Den er kjøpt i Tyskland, flonka ny og klar til arbeid
          All you need is love

          Comment


          • #6
            betrekning votec

            Originally posted by Ruduz
            Ok. Nei, da er det nok fler av de ja. Den er kjøpt i Tyskland, flonka ny og klar til arbeid
            hei eg har hatt den votecen te han på sunmøre har nå solgt den videre og kjøpt en som var ferdigt trekt sølv og rød u flydd den har eg no lakkert sølv m blå flammer det kommer også på divrse sjakkbrett og kansje noe tribel på den ,har flydd den tre turer hovrer rett over tomgang. jeg har lakket på monokote men med plastgrunning på før et tynt lag med slipegrunning

            Comment


            • #7
              Ok,, dette må jeg sette meg inn i
              All you need is love

              Comment


              • #8
                Originally posted by figgi
                hei eg har hatt den votecen te han på sunmøre har nå solgt den videre og kjøpt en som var ferdigt trekt sølv og rød u flydd den har eg no lakkert sølv m blå flammer det kommer også på divrse sjakkbrett og kansje noe tribel på den ,har flydd den tre turer hovrer rett over tomgang. jeg har lakket på monokote men med plastgrunning på før et tynt lag med slipegrunning
                Kult, da har du min gamle! Jeg som har trekt den.
                Tor Henrik Hernes

                Comment

                Working...
                X