Announcement

Collapse
No announcement yet.

T-Rex 450 XL vs T-Rex 450 SE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • T-Rex 450 XL vs T-Rex 450 SE

    Flyr 450 SE utgaven mye bedere en 450 XL versjonen? Eller er alt bling blingen
    til pynt SE utgaven ser jo sinnsykt rå ut da med alle aludelene.

  • #2
    Kommer vel endel ann på hvor stort budsjett du har! :P SE flyr definitivt best dersom du har råd til den, men XL flyr like godt dersom lommeboka er sjefen.

    SE har "ekte" eCCPM etter min mening (servo direkte på swash, uten T-stykker som på XL), samt alu tail gearbox, de nye (og hvistnok mer effektive halerotorbladene), de nye trebladene og 35A Gov ESC.

    SE er vel mer "uknuselig" (du klarer det nok, but still). Blant venner blir du nok mer populær med SE, men hey, du har tilgjengjeld kjørt endel tusen kroner ekstra ut også.

    Min XL tilfredstiller mitt behov etter at den ble flyvedyktig.

    Comment


    • #3
      Ifølge bilder lagt ut av de som har begynt å krasje SEene sine er den vel ikke akkurat noe i nærheten av uknuselig

      Kan aldi tenke meg en fersking merker forskjell da man ikke er i stand til å si hva som påvirker hva uten reellt sammenligningsgrunnlag.

      Jeg har en "gammel" 450X oppgradert med omtrent all bling og en XL CDE som inntil nylig var standard. Syns X'en er mest presis men XLen har nylig fått Align sin CF ramme og dermed eCCPM uten linker som den var så det skal bli moro å sammenligne, første ordentlige flytur bør bli i morgen...

      SEen er pen og dyr og moro om man har råd. Ellers gjør begge XLene jobben utmerket men da helst med motoren og escen som sitter i SEen
      Last edited by Tintin; 12-12-05, 11:20.

      Comment


      • #4
        Ok, Takk for svarene.

        Comment


        • #5
          Jobb for Mr. Blastberget..

          Jeg synes nå Xmode skulle fristet en slik T-Rex 450 SE på Theodor Blastberget. På den måten ville vi vel få en bra pekepinn om hvordan helien egentlig er.. Han er god å skrive. jeg kjøpte nå 450 XL etter hans siste review..

          Stå på!!
          Hans Idar Haldorsen
          Alta

          Sceadu Evo 50
          T-Rex 450 SE
          E-starter
          U Can Do 3D Elektro
          Great Planes Revolver 50

          Comment


          • #6
            Enig i at Theodor skriver bra heli artikler.
            Det var han som tipsa meg om å anskaffe meg Raptor 50 og etterhvert en trex.

            Theo, vi vil ha mer !
            Philip
            www.airheads.no
            Hobby24.no

            Comment


            • #7
              Jeg beklager å måtte skuffe folket (ikke minst deg Dr. Phil), men SE'n fra Xmode havnet denne gangen hos undertegnede Det blir derfor ikke noe review fra Theo på denne. Han er i full gang med review på en annen hjulvisper...
              Jeg skal dog prøve å leve opp til Theos gode hjulvisperreviewrulleblad etter beste evne!

              Med litt flaks og tid til overs så kan det være at Theo og jeg slår hodene sammen en kveld og kikker litt på de to modellene mot hverandre. Oss lyt sjå hva tia bringer som de sier
              Odd Sundet
              http://www.imacnorge.no

              Comment


              • #8
                Ser fram til omtale

                Ser meget bra ut...
                Gleder meg til å lese omtalen...
                Hans Idar Haldorsen
                Alta

                Sceadu Evo 50
                T-Rex 450 SE
                E-starter
                U Can Do 3D Elektro
                Great Planes Revolver 50

                Comment


                • #9
                  hehe...
                  Topp, Odd!!
                  Ble ikke skuffa nå nei
                  Gleder meg til å se hva du synes om SE'n.
                  Utrolig bra at du er tilbake på riktig side.
                  Kan jo ikke bare fly planker hele tiden hehe
                  Philip
                  www.airheads.no
                  Hobby24.no

                  Comment


                  • #10
                    Nei..du har vel rett. Kan ikke fly planker HELE tia...men mesteparten!
                    Odd Sundet
                    http://www.imacnorge.no

                    Comment

                    Working...
                    X