Announcement

Collapse
No announcement yet.

justere T-rex450XL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • justere T-rex450XL

    heisann

    har nå fått bygget helikoptert ferdig,så nå skulle eg sårt hatt noe hjelp med diverse instillinger,er fersk i detta her. har flydd litt honey bee men lei av alle dei plagene som følger med det helikopteret og er derfor litt mere klar for noe forhåpentligvis mere stabilt.
    så derfor hadde noen gode råd vert veldig kjekt
    har hitec eclipse sender med electron mottaker og fire microservoer fra hitec
    regulatoren og motoren er det som følger med settet men skjønne etterhvert det at kansje den er litt for liten
    batteriet er på 2500ma (anbefalt av elefun)
    har trykt så vidt på det men litt usikker på pitch og throttel kurve samt innstillinger av gyro..
    på forhand takk

  • #2
    Rexen er mer stabil men samtidig svært mye mer følsom..

    Har du sett på f.eks. Trextuning, mye nyttige tips and throttle/pitch kurver samt gyro.
    Om du har fått en 3200kv motor + 25A esc så holder det en god stund når man er fersk. Når du vokser fra det kan du stappe det i HB'en din, da blir den en rakett.

    2500 mah hørtes litt tungt ut men det funker sikkert.

    Om noen skal hjelpe fysisk må du nesten si hvor du er...

    Comment


    • #3
      Hvis du ikke har noen i nærheten til å hjelpe deg er dette et par gode nettsider:
      Choosing and Buying Clothes for Children
      Ezfly | Flygplan och helikoptrar, med en side om setup

      Du har også www.runryder.com men her er det mange rare meninger om mye

      Lykke til.

      Comment


      • #4
        justere T-rex450XL

        takker
        skal kikke litt på sidene og se om eg blir litt klokere,holder forøvrig til litt utafor
        førde.
        så vis det er noen som bor i nærheten så er det berre å gi beskjed da så kan det hende dere får besøk hehe

        Comment


        • #5
          nå har eg fått rexen ganske stabil,bortsett fra at eg har litt problem med å holde halen i ro.
          har stilt meg grønn på alt og må fortsatt holde stikka til ene siden for å holde det stabilt.har en ms44 piezo gyro,og hs-50 på halen,men siller både på gain/delay og limit uten noe særlig forandring. når eg stiller opp gain på gyroen i senderen blir det enda verre.
          leste om en meny som stilte forholde mellom throttel og rudder men vart egentlig ikke noe bedre det,bortsett fra det er alt helt topp.

          fortsatt en god jul til alle sammen

          Comment

          Working...
          X