Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aerofly Professional DeLuxe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aerofly Professional DeLuxe

    Har du noen spørsmål eller kommentarer, post dem her.

    Denne posten er relatert til denne artkkelen.

  • #2
    Flott artikkel!
    Kjenner igjen en del av både de positive og negative sidene jeg selv har opplevd ved AFPD.

    Om man ønsker enda mange mange mange flere modeller, gå inn på www.rc-sim.de - Fin side, en haug med innstillinger, modeller og scenerys. Tykk på amerikansk fly, og du har en søt blanding av tysk og engelsk å bryne deg på.

    Comment


    • #3
      Topp artikkel, Odd.
      Liker at du drar frem fordeler og ulemper på både G3 og Aerofly.
      Er nok på tide at jeg bytter ut G2'n min snart ja. Har vurdert alle alternativene dine, men jeg heller nok mot G3 da det er heli som er viktigst for meg.

      Hvis jeg skal komme med litt kritikk på artikkelen din, så tviler jeg sterkt på at dere hadde en 286 med hele 32mb ram. Var nok 4 eller 8mb tenker jeg
      Philip
      www.airheads.no
      Hobby24.no

      Comment


      • #4
        Hyggelig at dere likte artikkelen....den kom jo...endelig!

        hmm...mulig jeg blings litt på RAM'en der, men det er jo så leeeeeeenge siden (og var jo noe ironisk ment..hehe )

        har du fortsatt G2?!?! hmm.....Phil da....

        Jeg fikk anledning til å prøve XTR her før helga, og var ikke spesielt imponert over flydelen i den. Helibiten var forsåvidt grei nok. Tilsynelatende bedre fysikk en Aerofly, men modellen (Rappy 90) var ikke satt opp skikkelig. Tror nok G3 fortsatt ville vært valget mitt for heli.

        Bra tips den linken der. Hadde helt glemt den. Har prøvd å laste ned den før, men har alltid fått feilmeldinger om at jeg ikke har rettigheter til det - til tross for at profilen er i orden. Forhåpentligvis har andre bedre suksess enn meg!
        Odd Sundet
        http://www.imacnorge.no

        Comment


        • #5
          har hatt samme problem med at jeg ikke har rettigheter dær.
          ellers flott artikkel..!
          flott vidoe
          William Jul Ringkjøb
          Bodø MFK

          If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

          Comment


          • #6
            Vel, ble inspirert til å ta en tur på simmen igjen
            Ønsker dere en god dag på feltet !
            Birger Mork

            Mine besittelser :
            Flygreier (Massevis)
            Heligreier (En Mini Titan)
            Bilgreier (Et par stk.)

            Comment


            • #7
              En kompis av meg hadde en prosjektor vi måtte teste på flightsimmen og se hvordan det virket

              Et fint lite tilskudd til hobbyrommet detta haha...

              Det ene bildet viser hvordan man kan fly to sammen
              Attached Files
              - Håvard Glad Andreassen
              - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

              Comment


              • #8
                Hei .Dette var en fin artikkel om AFPD,Jeg kjøpte en AFPD og får ikke Game Comanderen til å virke,Kan du hjelpe meg,Dette er systemet jeg har på pc,Micosoft Windows xp. Home Edition Versjon 2002 Service Pack 2. Intel (R) pentium (R) 4 UPU. 3.oo Ghz. 512 Mb RAM,Skjermkort Nvidia GeForce Fx 5500.En ting jeg også lurer på.Skal jeg definere Game Comanderen i windows kontrollpanelet og hva skal jeg gjøre der.Håper på hjelp.

                Comment

                Working...
                X