Da jeg var på Arvika-treffet i August snakket jeg mye med Per fra Autopartner. Vi snakket mye om el og bensinmodeller, der i blant Gernot Bruckman yak'n som er veldig populær i Sverige. Da snakker vi om 2.2meters 50cc yak 55. En utseendemessig kopi av krill yak'n. Bruckman har et bein eller to inne hos krill da han bl.a har designet deres nye extra som kommer snart.
Ok da skjønner dere at det er en bruckman yak det dreier seg om
Fabrikat: Gernot Bruckman yak-55 | Servor: Hitec 7955TG | |
Forhandler: Autopartner | Batterier: Desire power 6.6v | |
Vingespenn: 220cm | Propell: Xoar 23x8 | |
Lengde uten spinner: 204cm | Vekt komplett modell: 6.7kg | |
Motor: DLE-55cc | Modellen styres med: Futaba |
Se også:
http://www.modellflynytt.no/thread29834.html
Men jo, fikk litt skrekken jeg etter den 70" brant, bare flaks at hele skiten ikke tok fyr. Det er ikke det at det hadde vært så farlig med flyet, men jeg så jo bilder av den 78" her inne - kjipt når ALT er brent vekk, dyrt med 5stk brente TG servoer, mottager ++
Men elektro på mindre modeller, som type 6s og lavere?! Såklart.
Min står hjemme å venter på trappa nå.. synd jeg må jobbe sent idag! Doh.
Og forresten, Xxl er en idiot...., sender meg mld. hver gang han står midt på dagen å flyr alene. Burde det ikke være en straff for sånt??