Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor kjøper man depron og tilbehør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Hei,
    kjøpte endel plater fra en fllis/bad sjappe i Pilestredet i Oslo (under Sporveisgata, ved Bislet bilutleie). Koster rundt 50.- for 3mm og rundt 100.- for 6mm. Hyggelige folk.

    Edit: Arnesen & Wagle, Pilestredet 75C, tel nr 22 93 33 00
    Last edited by bjeff; 05-01-13, 13:22.
    Anders Eiebakke
    90078513

    Comment


    • #32
      heisann, depron er strengt tatt ment for å isolere under varmekabler på bad og slikt.
      det at den er flamme hemmende betyr at den ikke begynner å brenne sånn med en gang, tror du må opp i 160grader før det begynner å brenne.
      uansett al plast som smelter er farligt, så vær forsiktig.
      kjøp deg mangen skalpeller, og lykke til

      hilsen
      kapia

      Comment


      • #33
        hobbymann i drammen har han depron??
        Fly:
        Kyosho Calmato trainer 40

        Simulator:
        Realflight G4,5

        Comment


        • #34
          jeg registrerte meg som webkunde hos Elektroimportøren AS (man må ha firma).
          Det gikk på øyeblikket, så kunne jeg generere en prisliste. Fikk følgende (eks.mva.)
          5401195;DEPRON UNDERLAGSPLATE 3MM;33,25
          5401196;DEPRON UNDERLAGSPLATE 6MM;65,00

          Comment


          • #35
            Jeg er skikkelig grønning. Men jeg har noen standard-tips; "foam safe" CA fra E-flite sammen med kicker er kjempebra, men du blir jo lettere hjerneskadd i prosessen. Hold det du har kjært unna mens du limer. Katter skjønner instinktivt at sånt ikke er sunt, men unger er dumme. Voksne er enda dummere. Føler meg skikkelig, alvorlig hemma etter noen runder.Vurderer å lese den advarselsteksten..
            5 minutters epoxy funker superbra (og kan "skjules" for biaitchen i små doser). Bra når man skal lime essensielle ting. Varmepistol er gøy, men det blir kjapt for tungt,
            Anders Eiebakke
            90078513

            Comment


            • #36
              Noen som kjøper depron på Jæren da? - Stavangerområdet?

              Har vært innom flere steder, men de fleste bad og flisbutikkene vet ikke hva "depron" er for noe..
              Modena mur og bygg hadde 120x50x3 til 50kr...
              Norflis hadde også 120x50x3 til 44 kr (litt usikker på pris her..)

              Ingen som har 6mm?
              Evt kommer jeg til å fortsette å kjøpe XPS og skjære opp til 5mm plater! - Selv om det ikke er like fleksibelt

              Comment

              Working...
              X