Announcement

Collapse
No announcement yet.

CNC programvare - styring, verktøybaner, design mm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tror den versjonen du lastet ned automatisk går over til gratisversjon når prøveperioden utløper. Du mister noen funksjoner, men har forsatt et meget bra program som på mange vis minner litt om Solid Works.
    Stusser litt over prisene du fant. For et par år siden da jeg lastet ned var det slik at ved evt kjøp måtte jeg gå gjennom den norske distributøren. Mener at prisen da startet på ca 15.000,-NOK
    Terje

    Comment


    • #17
      Originally posted by Te-raptor View Post
      Tror den versjonen du lastet ned automatisk går over til gratisversjon når prøveperioden utløper. Du mister noen funksjoner, men har forsatt et meget bra program som på mange vis minner litt om Solid Works.
      Stusser litt over prisene du fant. For et par år siden da jeg lastet ned var det slik at ved evt kjøp måtte jeg gå gjennom den norske distributøren. Mener at prisen da startet på ca 15.000,-NOK
      Mulig du har rett i det. Prisene internasjonalt er satt mye ned på Alibre. Mulig den norske forhandleren ikke følger dette. Må vel i så fall være mulig å bestille dette fra over dammen?

      Comment


      • #18
        Det kan godt være, men tror jeg ville ventet til den gikk over til gratisversjon før jeg betalte noe. Blir ikke overrasket om du finner ut at den har det som trengs.
        Terje

        Comment

        Working...
        X