Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvem kan hjelpe meg å frese noe stort?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvem kan hjelpe meg å frese noe stort?

    Jeg trenger å finne noen som kan frese en plugg til en flykropp for meg.
    kroppen er 3 meter lang og ca 30 cm i diameter med ett sideror ca 90 cm høyt.
    Kroppen kan lages hel eller av flere deler hvis dette er påkrevet.
    Tegninger ordner jeg.
    Saken det gjelder finnes her:
    Forsvarets stordrone snart som modellfly? (Må bygge en kropp) - (MFN) ModellflyNytt.no
    Tor Helseth
    Ålesund og Omegn Modellflyklubb

  • #2
    hmmm siden du er i Ålesund traktene er det jo en del båtbyggerier også videre der oppe som har store cnc maskiner. Mener å ha vært i ontakt med noen i fjor uten å huske hvem. Men det koster jo desverre en del siden maskinen er ganske dyre når de kommer i den størelsen.
    Ellers kan du prøve To-Mo i Fredrikstad.
    Lars Norberg

    Comment


    • #3
      To-Mo skal få en forespørsel
      Jeg leter på nettet og har funnet ett par steder, men de jobber helst mot det profesjonelle markedet ser det ut for.
      det kan gjerne koste noen tusen å få dette gjort bare jeg slipper å forme pluggen for hånd
      Jeg jobber i et heisfirma med montører over hele landet så transport ordner seg alltids.
      Må jeg til utlandet for å få det gjort er det også aktuellt.
      Takk for tipset!
      Last edited by nybegunda; 11-12-10, 12:19. Reason: supplement
      Tor Helseth
      Ålesund og Omegn Modellflyklubb

      Comment


      • #4
        Originally posted by nybegunda View Post
        To-Mo skal få en forespørsel
        Jeg leter på nettet og har funnet ett par steder, men de jobber helst mot det profesjonelle markedet ser det ut for.
        det kan gjerne koste noen tusen å få dette gjort bare jeg slipper å forme pluggen for hånd
        Jeg jobber i et heisfirma med montører over hele landet så transport ordner seg alltids.
        Må jeg til utlandet for å få det gjort er det også aktuellt.
        Takk for tipset!
        Du kan sende en mail til Trond Johansen" email: trond@to-mo.no
        Det er han som driver med fresen på To-Mo modellverksed. Om ikke han har tid eller mulighet lurer jeg på om Pål på High Performance Composite har kjøpt seg CNC også, ligger to steinkast unna To-Mo
        Lars Norberg

        Comment

        Working...
        X