Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips til radio koffert

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeg har blitt kasse-fetisjist, og kjøper det meste. Jeg har mange av de Q linket til, dessuten bla også en alu-koffert fra esprit som er fin. Graupner-kofferten min rakner i sømmene, så den vil jeg ikke anbefale. Men denne har jeg køpt noen eksemplarer av, ser ut til å være en kopi av dem jotto linket til; Turnigy Transmitter Bag / Carrying Case
    Anders Eiebakke
    90078513

    Comment


    • #17
      Jeg har etterhvert blitt glad i denne, kommer nok til å ha den en stund.............

      Click image for larger version

Name:	Spektrum-DX18QQ-Quique-Special-Edition-SPM18800EU-HHSPM18800EU_b_2.JPG
Views:	1
Size:	39.5 KB
ID:	595217



      Comment


      • #19
        Dæven, linken ble seende skummel ut, men den er testet og safe...
        MVH

        Jon Gunnar Wold

        Comment


        • #20
          Sjekk ut denne linken , kofferter i lange baner til alle formål. Alukoffer Flightcase 325x130x220 - Box silbergrau | Aluminium Flightcase | Werkzeugkoffer-Shop.de
          Dag
          Dag Øiseth Larsen
          90187441
          Pattern is a sport where Your best friends tell you how bad you are flying, and you thank them for it

          Comment


          • #21
            Mye bra forslag her nå, men utenfor prisklassen jeg har sett for meg
            Jeg har stort sett funnet det jeg lette etter, men det er jo bare å kjøre på med gode forslag. Sikkert fler som kunne tenke seg god koffert tips...
            Last edited by arhennie; 10-12-12, 15:15.
            arhennie

            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
            http://hadelandmfk.no/
            www.henniehobby.no/arne

            Comment


            • #22
              Siste nytt på koffertfronten: Page not found -
              Kristian Westgård
              Nittedal

              Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


              Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
              — Neil Armstrong

              Comment


              • #23
                Noen gode anbefalinger på radiokooffert til en XG-11? Trenger en passe stor koffert da jeg ønsker å ha plass til nakkestropp, solbriller osv vedsiden av radioen.
                Lars Norberg

                Comment


                • #24
                  Originally posted by Lars N View Post
                  Noen gode anbefalinger på radiokooffert til en XG-11? Trenger en passe stor koffert da jeg ønsker å ha plass til nakkestropp, solbriller osv vedsiden av radioen.
                  Clas Ohlson har noen som er meget bra. Vanntette til en viss grad og utrolig holdbare.

                  Comment


                  • #25
                    Enig i at det er en veldig bra koffert, men den er litt tung. Litt sært å fyke rundt med en lett radio oppe i en koffert som vil overleve både 3. og 4. verdenskrig, minst.
                    Anders Eiebakke
                    90078513

                    Comment


                    • #26
                      Clas ohlson sine plastkofferter er hermetisk tette Sendte en sånn med SAS en gang. Den sugde seg sammen etter å ha vært utendørs en stund på flyplassen. Klarte ikke å åpne den uten å skru ut lufteskruen. Aldri noe problemer med den heller.

                      Hadde en slik aluminiumskoffert som kollapset når den ble stablet litt dårlig. Clas ohlson sine plastkofferter kan man kaste ganske langt uten at innholdet tar skade
                      Last edited by JayBee; 11-12-12, 16:46.
                      Jon-Brage Hoel Andorsen
                      -------------------------------------------------------------------------
                      Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

                      Alt flyr bare du har nok motor!

                      Comment


                      • #27
                        Kan anbefale Clas Ohlson plastkoffert. Tåler fall og en har plass til briller og litt til...Click image for larger version

Name:	IMG_0524.jpg
Views:	1
Size:	91.0 KB
ID:	595282
                        Alt kommer ned....

                        Comment


                        • #28
                          Jeg har prøvd noen av de billige alukoffertene som egentlig ikke er annet enn dårlig treverk med et tynt lag alu utenpå. De har ikke vært spesiellt bra. Dårlige hengsler/låser og generellt dårlig kvalitet.
                          Har planer om Clas Ohlson koffert da den ser meget bra ut.

                          Flott pus du har Rossi!
                          Kanskje min pus også liker koffert fra Clasern
                          Mvh
                          Morten Aase

                          Comment


                          • #29
                            Originally posted by Karmann View Post
                            Jeg har prøvd noen av de billige alukoffertene som egentlig ikke er annet enn dårlig treverk med et tynt lag alu utenpå. De har ikke vært spesiellt bra. Dårlige hengsler/låser og generellt dårlig kvalitet.
                            Har planer om Clas Ohlson koffert da den ser meget bra ut.

                            Flott pus du har Rossi!
                            Kanskje min pus også liker koffert fra Clasern
                            Den fra Clasern er ganske grei, men skulle gjerne hatt en som var hakket større bare, så får jeg det litt mer ryddig i kofferten min
                            Lars Norberg

                            Comment


                            • #30
                              Originally posted by Lars N View Post
                              Den fra Clasern er ganske grei, men skulle gjerne hatt en som var hakket større bare, så får jeg det litt mer ryddig i kofferten min

                              Har du sett at de nå har tre forskjellige størrelser? En mindre og en større enn den standard Alu-saken

                              Comment

                              Working...
                              X