Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som har handla fra Hobby king i det siste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som har handla fra Hobby king i det siste

    noen som har handla der i det siste , satte opp en bestilling på litt småtteri kommer så langt at jeg ser handlekurven ..men da stopper det 2 knapper å "trykke" på check out og paypal ...men det står bom stille...
    Rune Gjelsnes
    Vikersund
    92624841

  • #2
    Prøvde å bestille meg en C130 her om dagen, stod i lager, men når jeg skulle gå videre fikk jeg feilmelding at den ikke var på lager.... Den butikken har virkelig tapt seg mot hva det en gang var.
    Lars Norberg

    Comment


    • #3
      Originally posted by Lars N View Post
      Prøvde å bestille meg en C130 her om dagen, stod i lager, men når jeg skulle gå videre fikk jeg feilmelding at den ikke var på lager.... Den butikken har virkelig tapt seg mot hva det en gang var.
      Akkurat den gikk som varmt hvetebrød, så der kan det være at webshoppen ikke var oppdatert. Men de har tapt seg, uten tvil, og det verste er at sidene deres er ikke bare forferdelig rotete, men ufattelig treeeeg!. Å søke etter en batteristørrelse feks gir jo så mange andre treff at man må skrolle seg gjennom flere sider med masse urelevante saker. Samme med motorer. Er ikke foruten grunn at det er Banggood som får det meste av pengene mine for tiden, i tillegg til Elefun vel og merke.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Kyrre View Post

        Akkurat den gikk som varmt hvetebrød, så der kan det være at webshoppen ikke var oppdatert. Men de har tapt seg, uten tvil, og det verste er at sidene deres er ikke bare forferdelig rotete, men ufattelig treeeeg!. Å søke etter en batteristørrelse feks gir jo så mange andre treff at man må skrolle seg gjennom flere sider med masse urelevante saker. Samme med motorer. Er ikke foruten grunn at det er Banggood som får det meste av pengene mine for tiden, i tillegg til Elefun vel og merke.
        Jeg synes batterisøkeren til Hobbyking virker perfekt. Må bare gå til riktig side. Batteries / Chargers
        Bfight 210
        De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
        De Havilland DH 2 skala 1/5,3
        Phoenix RC Club

        Comment


        • #5
          Originally posted by bth View Post

          Jeg synes batterisøkeren til Hobbyking virker perfekt. Må bare gå til riktig side. Batteries / Chargers
          Jeg tenker på selve søkefeltet. Andre steder holder det å skrive feks 3S 2200, så kommer alt relatert til den batteristørrelsen først, og alt annet etterpå, eller som hos Elefun, kun batterier.

          Comment


          • #6
            handlet noen batterier nå til en edf. det gikk raskt og smetefritt. men bestilte de da fra eu-varehuset. ellers så hr frakta blirr alt for høy på litt større ting synes jeg. er uaktuelt å bestill hele fly derfra for eks. banggood og gearbest er bedre der. men de nekter å sende det største edf flyene fra hsd til norge og det irriterer meg hehe
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment


            • #7
              fikk handla til slutt men er enig med mye av det som står her treg side og de har forandret den men ikke til det bedre
              Rune Gjelsnes
              Vikersund
              92624841

              Comment


              • #8
                hadde skrivd en liste
                dlux esc til heli 450 sport
                1ooA esc til heli 500
                motor 250gram heli
                motor 160gram fly 20 size
                verktøy m1.5 m2 m2.5 m3
                balsa til fly
                lader 80w

                Comment


                • #9
                  handle liste ved bedre øko
                  reactor 200w charger ser bra ut
                  carbonfiber sheet
                  lipo batteri gule
                  modellers har balsa verktøy
                  lade brett ,
                  super plus plugger , m2mm

                  hadde vert morro å fly heli
                  igjen, ^^trex 450L^^

                  Comment


                  • #10
                    Bruker filtering på venstre side, så blir det litt mer spesifikt. i hvert fall for batterier hvor antall celler, mah osv. kan spesifiseres. Har batterier på vei derfra nå, da var ikke frakta så ille.
                    Men generelt er jeg helt enig i det at fraktprisen har steget veldig og at de har tapt seg en del.... sammenliknet med banggood og Aliexpress hva gjelder frakt er det som natt og dag på mindre forsendelser i alle fall. Men de to sistnevnte har ikke så mye annet enn elektronikk, Frsky, litt små hardware (tanker, linker osv.) og noe LiPo. Skulle gjerne sett at de to andre økte Rc utvalget sitt, men nå blir det slutt på 350 kr. grensa på småtterier osv. ved neste årsskifte dessverre

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by SmurfAir View Post
                      men nå blir det slutt på 350 kr. grensa på småtterier osv. ved neste årsskifte dessverre
                      Hvis de reduserer gebyret til ca 50, og forenkler fortolling slik det ble nevnt en gang, så kan iallefall jeg leve med det.

                      Comment


                      • #12
                        fant noen motorer som er
                        fine
                        1200kv 3542 på 140gram
                        1185kv det er ca 25size fly

                        hadde noen Greatplanes balsa fly
                        med sånt i på 3celler 11x7E
                        det fungerte det, men siden sånt
                        kan gå på tomgang kan en bruke 4celler
                        å da får en en pylonracer

                        3548 1050kv 170gram
                        det er fine greier
                        Last edited by T.B; 09-05-19, 12:29.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Kyrre View Post

                          Hvis de reduserer gebyret til ca 50, og forenkler fortolling slik det ble nevnt en gang, så kan iallefall jeg leve med det.
                          Jepp, jeg også - det er vel land hvor man selv utfører fortollingen og kun betaler mva´n, og ikke en krone i fortollingsgebyr fordi man gjør jobben selv.
                          Sånn det bør være mener jeg, 160-170 kr. i gebyr for dette er hinsides, om pakkens kost er lav står det seg neppe...

                          Comment


                          • #14
                            ser elefun
                            hk oo
                            har motor til heli
                            450/480
                            6s kv
                            det varierer mellom
                            70gram til 120gram
                            vekt er viktig 100gram
                            er bra

                            Comment

                            Working...
                            X