Announcement

Collapse
No announcement yet.

"Nye" FX Hobby - har de lagt ned?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Nye" FX Hobby - har de lagt ned?

    FX Hobby har såvisst en oppegående nettside, men etter diverse rykter rundt dem har jeg ikke dristet meg til å legge inn bestilling enda.

    Jeg prøvde derfor å sende mail med forespørsel om lagerstatusen på nett er riktig, og om jeg faktisk får varer hvis jeg legger inn en bestilling...

    Dette er snart to uker siden. Denne uka har jeg purret på samme mail.
    Jeg har enda ikke fått svar. Bare akkurat passe frustrerende!

    Hvor lang behandlingstid på en mail skal man kalle akseptabelt før man gir opp hele butikken?

    Ser at de fikk nye eiere i juni, men har de lagt ned helt nå?
    Kenneth Davidsen

  • #2
    2 uker å ikke fått svar , det er ikke bare du som ikke får svar på mailer ....nei da hadde ikke jeg brydd meg med og bestille...velg en seriøs aktør.
    Øyvind

    www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

    Comment


    • #3
      Har du sendt mail til begge adressene?Da jeg la inn ordre tidligere i år,svarte de kun med den ene av adressene.Husker ikke hvilken.

      Ronny
      Ronny Andreassen
      Sunndal/Vinnu
      Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
      3DHs 33" EPP
      JR 9303 2,4

      Comment


      • #4
        Joda, sendte til 'nettbutikk@fxhobby.no' med kopi til 'info@fxhobby.no'.

        Men over en uke responstid holder ikke mål i alle fall...

        Sendte og en forespørsel til en annen nettbutikk samme dag, og fikk som forventet svar innen et døgn
        Kenneth Davidsen

        Comment


        • #5
          Originally posted by Krazy-K View Post
          Joda, sendte til 'nettbutikk@fxhobby.no' med kopi til 'info@fxhobby.no'.

          Men over en uke responstid holder ikke mål i alle fall...

          Sendte og en forespørsel til en annen nettbutikk samme dag, og fikk som forventet svar innen et døgn
          En uke???
          Min siste mail dit var for ca 18mnd siden. Har fortsatt ikke fått svar.

          Peter
          Peter Rahm
          Siggerud
          Cirrus RCFK

          Comment


          • #6
            Originally posted by Propepperell View Post
            En uke???
            Min siste mail dit var for ca 18mnd siden. Har fortsatt ikke fått svar.

            Peter
            Haha, ja da er det vel bare å si takk og amen til den karen

            Bare å håpe at han har vett nok til å legge ned nettbutikken snart, slik at eventuelle nybegynnere ikke går på en smell før de har kommet i gang!

            Heldigvis har vi seriøse aktører i landet, som til og med svarer på et spørsmål eller to...
            Kenneth Davidsen

            Comment


            • #7
              Originally posted by Krazy-K View Post
              Haha, ja da er det vel bare å si takk og amen til den karen

              Bare å håpe at han har vett nok til å legge ned nettbutikken snart, slik at eventuelle nybegynnere ikke går på en smell før de har kommet i gang!

              Heldigvis har vi seriøse aktører i landet, som til og med svarer på et spørsmål eller to...
              Tja..

              Det er vel 21 mnd. siden jeg la inn orderen og 18 mnd. siden jeg forhåndsbetale betalte for Auroran. Merk at det var før dødsfallet og nye eiere. Nå har jeg oppdaget at AvantRC har fjernet FXhobby fra "Dealer in Eurupe" listene så har sendt dem en epost for å få bekfreftet at FXhobby ikke vil ta inn Auroran..
              Nå står Auroran forsatt på websidene dems, så jeg håper på et litte mirakel og på at jeg ikke mister pengene mine.. Men før jeg svartlister dem totalt så venter jeg på mail fra FX og Avant..
              Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

              walter@retlaw.no

              Comment


              • #8
                Originally posted by retlaw View Post
                Nå har jeg oppdaget at AvantRC har fjernet FXhobby fra "Dealer in Eurupe" listene så har sendt dem en epost for å få bekfreftet at FXhobby ikke vil ta inn Auroran.
                Lurer vel på om ikke Precision Aerobatics vil gjøre eller allerede har gjort det samme, men det er kun spekulasjoner.
                Okey da, forhåpninger.

                Peter Rahm
                Peter Rahm
                Siggerud
                Cirrus RCFK

                Comment


                • #9
                  Fått mail fra AvantRC nå så et lite oppdatering. FXhobby er forsatt leverandør av Avant.. Det var listene til AvantRC som var under oppdatering og FXhobby forsvant et lite stund bare...

                  Page not found | Welcome to the Avant RC site. This site is for supporting info on Avant Products
                  Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

                  walter@retlaw.no

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by retlaw View Post
                    Tja..

                    Det er vel 21 mnd. siden jeg la inn orderen og 18 mnd. siden jeg forhåndsbetale betalte for Auroran. Merk at det var før dødsfallet og nye eiere. Nå har jeg oppdaget at AvantRC har fjernet FXhobby fra "Dealer in Eurupe" listene så har sendt dem en epost for å få bekfreftet at FXhobby ikke vil ta inn Auroran..
                    Nå står Auroran forsatt på websidene dems, så jeg håper på et litte mirakel og på at jeg ikke mister pengene mine.. Men før jeg svartlister dem totalt så venter jeg på mail fra FX og Avant..
                    Det er vel kanskje på tide å anmelde forholdet, sånn at andre ikke går på samme smellen? I alle fall få stengt den nettbutikken, eller i det minste alle muligheter for å forhåndsbetale!

                    Jeg har fremdeles ikke fått svar, så jeg har svartelistet dem for godt...
                    Last edited by Krazy-K; 05-09-09, 15:59.
                    Kenneth Davidsen

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Krazy-K View Post
                      Det er vel kanskje på tide å anmelde forholdet, sånn at andre ikke går på samme smellen? I alle fall få stengt den nettbutikken, eller i det minste alle muligheter for å forhåndsbetale!

                      Jeg har fremdeles ikke fått svar, så jeg har svartelistet dem for godt...
                      Litt dumt å anmelde noe dem ikke kan noe får... Auroran er svært etterspurt og Avant har ikke klart å levere den til alle enda, og ikke til lille Norge
                      Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

                      walter@retlaw.no

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by retlaw View Post
                        Litt dumt å anmelde noe dem ikke kan noe får... Auroran er svært etterspurt og Avant har ikke klart å levere den til alle enda, og ikke til lille Norge
                        Da skulle du ha fått pengene i retur innen to uker såfremt du ikke har bedt FX Hobby beholde dem...

                        Hvis en vare ikke er på lager, så skal det ikke gjøres trekk fra konto!
                        Kenneth Davidsen

                        Comment

                        Working...
                        X