Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kobling mellom Throttlestore og RCmarked???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kobling mellom Throttlestore og RCmarked???

    Jeg mottar stadig nyhetsbrev fra Throttlestore som jeg aldri har bedt om...

    Her står som følger:
    OBS: Også brukere av RCMarked mottar denne e-posten!
    Dersom du ønsker å avslutte abonnementet, klikk på SafeUnsubscribe linken nederst i denne mailen!


    RCmarkeds betingelser:
    Hvis du ikke ønsker å bli kontaktet om nyheter eller om viktig informasjon hver vennlig å velg "Jeg ønsker ikke å bli tilsendt informasjon om nyhter etc." når du registrerer deg. Vi vil i så fall prøve å unngå å sende deg e-poster. Husk at du dermed ikke blir kontaktet om det skulle skje noe med din eller dine annonser etc!

    Selger RCmarked epost-adressene våre til eksterne aktører?
    Jeg har aldri verken registrert meg eller har noe ønske om å bli kunde hos Throttlestore, mens jeg har en gammel konto på RCmarked...

    Hadde jeg enda vært registrert hos Throttlestore kunne jeg ha skjønt det, men jeg vet ikke om jeg liker denne formen for aggressiv markedsføring!
    Last edited by Krazy-K; 19-10-09, 20:37.
    Kenneth Davidsen

  • #2
    Har opplevd det samme. Enig i at det er litt suspekt. Men jeg bryr meg ikke så mye om det. Greit med reklame fra Rc sjapper....
    Raptor 50 titan se,Minititan,Trex 700,
    Cap 232 60 size, Stryker f27c, At40 , Seagull ep edge 540
    Futaba 12FG

    Comment


    • #3
      Originally posted by Speedfreak View Post
      Har opplevd det samme. Enig i at det er litt suspekt. Men jeg bryr meg ikke så mye om det. Greit med reklame fra Rc sjapper....
      Jeg foretrekker å bestemme selv hvem jeg vil ha nyhetsbrev fra, og Throttlestore er ikke en av dem...
      Kenneth Davidsen

      Comment


      • #4
        All spam fra "hobbycity.no" (throttlestore) går rett i bøtta.
        Anders Eiebakke
        90078513

        Comment


        • #5
          Jeg har også fått spam mail fra de..veldig irriterende:\

          Comment


          • #6
            Spamfilter. Problem løst - om du ikke liker reklamen.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Helihover View Post
              Spamfilter. Problem løst - om du ikke liker reklamen.
              Spamfilter fjerner bare symptomet. "Sykdommen" er der like fullt. Det bør være mulig å melde seg av på en enkel måte. Alle seriøse nettsteder har et greit opplegg for å melde seg av eller på slikt. Noe annet gir bare irriterte kunder.

              Comment


              • #8
                Pleier ikke "Chairman of the board" å være på forumet her? Da kan dere vel ta det opp med ham
                Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Ferry View Post
                  Spamfilter fjerner bare symptomet. "Sykdommen" er der like fullt. Det bør være mulig å melde seg av på en enkel måte. Alle seriøse nettsteder har et greit opplegg for å melde seg av eller på slikt. Noe annet gir bare irriterte kunder.
                  Jeg har meldt meg av og forventer at det ikke dukker opp mer.
                  Og "seriøse" nettsteder spammer ikke, så de har allerede utelukket meg som potensiell kunde.
                  Samtidig selger ikke "seriøse" nettsteder epost-listene sine, så jeg vet ikke hvem jeg skal bli mest grinete på her.
                  Jeg hadde full tillit til RCmarked, men det begynner å halte litt her og
                  Hvem blir neste jeg får spam fra?

                  Dette er en ren prinsippsak, rett skal være rett!

                  Kanskje en av aktørene selv vil forklare sammenhengen, så kanskje denne diskusjonen får en lykkelig slutt?
                  Kenneth Davidsen

                  Comment


                  • #10
                    Han som eier/driver Throttlestore, sitter også på aksjene i Rcmarked. Enkelt og greit.
                    Knut Erik
                    But it flies, so who cares??
                    www.torqueroller.com
                    Steikje galen
                    www.skalamodellflyklubb.no
                    www.teamflyingcircus.com

                    Comment


                    • #11
                      Hater reklame, men når det gjelder rc-reklame er det bare å pøøse på
                      Geir


                      3D plane - 1D brain

                      Comment


                      • #12
                        Strengt tatt enig at uønsket reklame ikke er bra, men makan til høyt blodtrykk da...

                        Bare å melde seg av, det er jo fullt mulig
                        ____________________________
                        Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Eagle View Post
                          Han som eier/driver Throttlestore, sitter også på aksjene i Rcmarked. Enkelt og greit.
                          Men da er jo saken klar, de blander roller mellom selskapene og bryter norsk lov.

                          Jeg har aldri godkjent å motta reklame fra Throttelstore, og ikke informerer de om det gjennom RCmarked heller!
                          Og skulle de drive på denne måten, så burde de vel sende listene til konkurrentene og slik at alle kan konkurrere på samme grunnlag?
                          Kenneth Davidsen

                          Comment


                          • #14
                            det står jo i reklame mailen at den kommer fra rc-marked og at man fint kan melde seg av hvis man ikke vil.

                            kjøpte en dvdspiller på elkjøp for en tid tilbake, 6 måneder senere fikk jeg en regning fra NRK lisens avd om at jeg hadde TV utstyr... allerede hadde jeg blitt trukket for 6 måneders lisens, uten at jeg hadde blitt opplyst eller skrevet under på noe som helst. DET kaller jeg å være sleip. ingen som har tapt penger på dette er det vel?

                            helt enig med affa
                            dx7

                            Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
                            Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
                            Løten MFK
                            Stay Frosty

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Øyvind M View Post
                              det står jo i reklame mailen at den kommer fra rc-marked og at man fint kan melde seg av hvis man ikke vil.
                              Det står KUN i siste nyhetsbrevet, ikke de jeg har mottatt tidligere...

                              kjøpte en dvdspiller på elkjøp for en tid tilbake, 6 måneder senere fikk jeg en regning fra NRK lisens avd om at jeg hadde TV utstyr... allerede hadde jeg blitt trukket for 6 måneders lisens, uten at jeg hadde blitt opplyst eller skrevet under på noe som helst. DET kaller jeg å være sleip.
                              Dette er staten som opererer på egne vilkår, TV-forhandlere er pliktige å opplyse hvem som kjøper TV...

                              ingen som har tapt penger på dette er det vel?
                              Ingen kan vel si at de direkte har tapt penger, men jeg vil anta at epost-listene til RCmarked er flere hundre prosent større enn hva Throttelstore eller noen andre RC-forhandlere selv har klart å samle, så det er vel heller snakk om at konkurrentene kanskje ikke har tjent så mye som du kunne ha gjort. Nyhetsbrev har en økonomisk effekt, det er derfor det brukes så aktivt i direkte markedsføring.
                              Jeg er helt sikker på at både Elefun, RCpro, Hobby24 og andre konkurrenter ville satt pris på å få disse listene. Om de hadde vært villig til å bruke dem er jo en annen sak...

                              helt enig med affa
                              Kan til dels være enig med Affa jeg og, jeg mener bare at rett skal være rett, og dette synes jeg ikke er rett.
                              Men for meg er vel saken avklart, så jeg ser ingen grunn til å kommentere videre. Regner med at "Chairman of the board" kommer innom med en avhandling etterhvert...
                              Kenneth Davidsen

                              Comment

                              Working...
                              X