Announcement

Collapse
No announcement yet.

Modellers.com - ny nettbutikk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modellers.com - ny nettbutikk

    Tittet innom Norwegian Modellers nye nettbutikk. Riktig vakker layout. Mulig jeg ikke har forstått dette riktig, men det er full prisoppgang over hele linja: Great Planes Extra 330S 3D EP FØR: 691,- NÅ: 995,-! Eller Lader Robbe Compact duo-Power 6S-EQ, FØR: 1007,- NÅ: 1450,- Osv på samme måte med alt det andre på første side. Tror ikke de har truffet helt med reklamen her.
    RolvB
    Flisespikkeri er gøy!
    Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
    Dyrøy MFK
    ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
    http://rolv.info

  • #2
    snålt.....
    Mvh
    Bjørn Tore Espevik

    Team Visa...

    Comment


    • #3
      Merkelig. De har kanskje byttet om på før og nå priser? Ikke akkurat god markedsføring ihvertfall

      Nå er jo også jeg en av de sære typene, som bruker Linux og en browser som heter Konqueror. Og jeg fikk melding om at browseren min var gammel og utdatert. Men den stod heller ikke under alternativene de sjekket mot... Ikke helt riktig med browsersjekken deres der
      mvh Kim

      Comment


      • #4
        Benytter siste versjon av Firefox i GNU/Linux. Fikk også beskjed om at nettleseren er gammel og utgått. Så leverandøren av nettløsningen deres vet muligens ikke at det finnes andre operativsystemer enn Windows der ute.

        Hvorfor bruker de nettadressen modellers.com? Når norske nettbutikker ikke tar seg råd til å kjøpe et norsk domene, sitter man med et inntrykk av at dette er en bakgårdssjappe med dårlig økonomi, som man helst skal være forsiktig å handle med.

        EDIT: De har faktisk norsk domene, modellers.no. Da skjønner jeg ikke hvorfor de ikke benytter den.
        Last edited by orjanp; 05-11-09, 08:00.
        Ørjan Pettersen
        Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

        Comment


        • #5
          Førprisene er fjernet nå. Kanskje de følger med her på forumet
          RolvB
          Flisespikkeri er gøy!
          Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
          Dyrøy MFK
          ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
          http://rolv.info

          Comment


          • #6
            Originally posted by lupus49 View Post
            Førprisene er fjernet nå. Kanskje de følger med her på forumet
            RolvB
            Det er jo lov å si i fra til folk direkte da, når de har gjort en feil?
            Så jeg mailet de en henvisning til tråden.
            Mvh Terje Martinsen
            leder Modellflyseksjonen/NLF
            www.modellfly.info

            Comment


            • #7
              Men allikevel endte de opp med den høyeste av de to prisene... Trodde de hadde byttet om før og etter pris, men nei. Men NM har vel aldri vært prispresseren på RC de siste årene.
              Med vennlig hilsen
              Johannes Gjessing GMFK
              || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||

              Comment


              • #8
                Men modellers.com har vel i motsetning et ganske rikt utvalg i motsetning til andre butikker?

                Mulig eg tar feil, men eg har aldri sett en modellbutikk(her til lands) som har så mye skaladetaljer og smådeler.
                Thorbjørn Kirkeleit
                Haugaland Modellflyklubb

                Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

                Comment


                • #9
                  "Support your local hobby shop!"

                  Originally posted by nomore View Post
                  Men modellers.com har vel i motsetning et ganske rikt utvalg i motsetning til andre butikker? Mulig eg tar feil, men eg har aldri sett en modellbutikk(her til lands) som har så mye skaladetaljer og smådeler.
                  Dette kan jeg bekrefte, med en viss erfaring over endel år..
                  Det er vel lurt å støtte de (få) norske rc-butikkene som er igjen, som både besitter et skikkelig utvalg av store og små ting som vi trenger til vår kjære hobby og som ikke minst har både erfaring og teknisk kompetanse? Ingen ønsker vel f.eks. å måtte bestille fra USA eller Hong Kong når de egentlig bare trenger en propell, et batteri og litt lim?

                  Husk det er noe som heter å spare seg til fant....
                  Richard B.

                  Comment


                  • #10
                    Jeg måtte teste den nye nettbutikken i dag og vi får se hvor lang tid det tar før det dukker opp en TopFlite spit i posten
                    Ola
                    Elverum Flyklubb Modell
                    www.efkm.org

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Ola View Post
                      Jeg måtte teste den nye nettbutikken i dag og vi får se hvor lang tid det tar før det dukker opp en TopFlite spit i posten
                      Skala-NM neste år???
                      Mvh Terje Martinsen
                      leder Modellflyseksjonen/NLF
                      www.modellfly.info

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by tema95 View Post
                        Det er jo lov å si i fra til folk direkte da, når de har gjort en feil?
                        Så jeg mailet de en henvisning til tråden.
                        Jeg beklager om jeg som trådstarter skulle ha gitt inntrykk av å mene noe negativt om Norwegian Modellers. Det forholder seg tvertimot!
                        Takk til Tema95 for å ha gjort dem oppmerksom på feilen. Burde vel gjort det selv. Har snart svart belte i nettsurfing. Jeg syntes bare det hele så morsomt ut og som den humorist man prøver å være så.....
                        Bor langt nord, men hver gang jeg besøker min bror i Borre, drar jeg innom Norwegian Modellers og kommer ut rik på deler og fattig på penger. Flott service av fagfolk som vet hva de snakker om. De har et fantastisk utvalg og mange gode tilbud. Det er mulig at de i annonseringen hadde kommet i skade for å sette innpris med strek over. Utpris må nødvendigvis være noe høyere.
                        Hilsen Rolv B
                        Flisespikkeri er gøy!
                        Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
                        Dyrøy MFK
                        ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
                        http://rolv.info

                        Comment


                        • #13
                          Hehe
                          Sitter og leser terminlisten for ORS og prøver å passe inn ei helg med skala NM ja. Einar har fått mail.
                          Vi har jo også fått en med det jeg tør påstå er norges flotteste samling med store skala fly i klubben. Det er ikke så rent lite motiverende og nå da vi har fått EM litt på avstand begynner det å krible litt igjen. Sjekk hjemmesida vår, artikkelen på fremsida og bli imponert over flotte fly! Må gjennomføre F4G også da...
                          Ola
                          Elverum Flyklubb Modell
                          www.efkm.org

                          Comment


                          • #14
                            Dette var da nesten utrolig. Bestilte fra NM i går kl 12:00 og nå fikk jeg mail om at Bring hadde lastet opp er på vei hjem til meg med pakka!? Nå håndteres jo ordre minst like kjapt som hos Impx og Elefun. Dette må kalles flott jobbet hos alle ledd.
                            Ola
                            Elverum Flyklubb Modell
                            www.efkm.org

                            Comment


                            • #15
                              Bestilte noen småting fra NM igårkveld kl 21.05 å fikk mail idag om att varen er på vei.
                              Dette ser bra ut.
                              Har bestilt fra NM siden først på åttitallet.
                              Nå har di ordnet med kortbetaling å.
                              Så dette ser bra ut for Norwegian Modellers............
                              Arve Sunnset
                              Trondheim Mfk
                              -------------------------
                              Scale Warbirds of Norway
                              www.scalewarbird.org
                              -------------------------
                              Flyr alt med vinger å rotorblad på.!!!

                              Comment

                              Working...
                              X