Announcement

Collapse
No announcement yet.

Modellers.com - ny nettbutikk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    En behagelig flott ny nettbutikk !
    Ønsker dere en god dag på feltet !
    Birger Mork

    Mine besittelser :
    Flygreier (Massevis)
    Heligreier (En Mini Titan)
    Bilgreier (Et par stk.)

    Comment


    • #17
      Kanonbra sider. Må prøve, må bare prøve
      Geir


      3D plane - 1D brain

      Comment


      • #18
        Imponert

        Sende bestilling og dro kortet på søndag kveld. Onsdag kl 11.00 var postmann hos meg med deler.

        Nå ble dette plutselig raskere enn Hong-Kong. Veldig bra!!
        Terje Egeberg
        "Opp ska det og det får bare virke"


        38% Carf Sukhoi ZDZ 180
        40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
        35% Pilot Extra 330 DLE 120.
        3DHS slick 89" EME 60.
        3DHS Slick 71"

        Comment


        • #19
          Prismessig

          Det er mulig at jeg nå banner i kjerka, men jeg er ikke så veldig imponert over dette. Lurer mye på hvorfor en og samme radio (Futaba 14MZ) koster 1200 kr mer hos NM enn den gjør hos både RCpro og Elefun. Hva er det som er så spesielt at de kan ta så veldig mye mer.
          Utvalget er ikke det store heller, finner f.eks ikke Futaba R6004FF som er en ypperlig liten indoor/parkflyer mottaker, trodde NM var norsk importør av Futaba jeg da.
          At de er så raske er jeg i hvertfall ikke enig i, da jeg bestilte en antenne til radioen min for over 1 år siden og skulle få beskjed på SMS når den kom inn, hørte aldri noe mer og kjøpte den selvsagt en annen plass hvor de faktisk hadde to stykker liggende på lager.

          Comment


          • #20
            Hva har en ny webshop med prissammenligninger og leveringstider å gjøre ?

            Det er vel en egen tråd man kan starte om man ønsker den diskusjonen.
            Ønsker dere en god dag på feltet !
            Birger Mork

            Mine besittelser :
            Flygreier (Massevis)
            Heligreier (En Mini Titan)
            Bilgreier (Et par stk.)

            Comment


            • #21
              Jeg personlig liker NM veldig godt god service hyggelige folk hjelper deg også over tlf.
              Hadde en gammel 90df motor som jeg trengte nytt setupp til ringte og jammen hadde de det liggende, så om du ikke finner det på nettsiden deres så er det jo mulig de har det alikevell som i mitt tilfelle.
              God butikk med laaaaaaang erfaring i rcmiljøet... bare se tilbake på de gamle gode svart hvitt katalogene de ga ut en gang i året for mange år siden det var høydepunktet det når den kom
              Oi en perfekt landing

              Comment


              • #22
                Husker eg satt i timesvis og drømte meg bort i de gamle katalogene. Husker spesielt en med bilde av en robot som holdt en radio. Det var tider det!
                Thorbjørn Kirkeleit
                Haugaland Modellflyklubb

                Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

                Comment


                • #23
                  webshop

                  Originally posted by TheBirg View Post
                  Hva har en ny webshop med prissammenligninger og leveringstider å gjøre ?

                  Det er vel en egen tråd man kan starte om man ønsker den diskusjonen.

                  Yes, Sir Massa
                  Og hva har så ditt innlegg over å gjøre med en webshop? Nei, du behøver ikke svare, for jeg gidder ikke å diskutere det med deg allikevel.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Tertitten View Post
                    Sende bestilling og dro kortet på søndag kveld. Onsdag kl 11.00 var postmann hos meg med deler.

                    Nå ble dette plutselig raskere enn Hong-Kong. Veldig bra!!
                    Nå er vel det Postens fortjeneste og ikke NM. Jeg forventer at nettbutikken sender varene samme dag eller dagen etter, forutsatt at ting er på lager. Gjør de ikke dette er det dårlig service. Rask forsendelse er forventet service, og er naturlig at de gjør, på samme måte som f.eks. å tilby muligheten til å betale med kort.
                    Ørjan Pettersen
                    Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by TheBirg View Post
                      Hva har en ny webshop med prissammenligninger og leveringstider å gjøre ?

                      Det er vel en egen tråd man kan starte om man ønsker den diskusjonen.
                      Går ut i fra at denne var ment til flere, inkludert trådstarter. Dersom du leser første innlegg, så ser du at tråden handler nettopp om pris. Eller var det kun ment til de som hadde negative kommentarer?

                      Forøvrig er det ikke en ny nettbutikk, men et nytt design. Nettbutikken har eksistert en god stund.
                      Ørjan Pettersen
                      Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

                      Comment


                      • #26
                        Var innom å kikket jeg og. Ser bra ut, men jeg savner tiden da de solgte balsa usa kit. Noen i norge som selger balsa usa kit lenger ???

                        Comment


                        • #27
                          For å være ærlig så blåser jeg i prisen av og til. "Support your local hobbyshop" er det noe som heter på nynorsk. Dette er det heldigvis flere enn meg som ser verdien av. Av og til er det verdt å betale litt mer. Man finner sikkert priseksempler som går motsatt vei også.
                          Geir


                          3D plane - 1D brain

                          Comment

                          Working...
                          X