Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC PRO Sortland, super service.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RC PRO Sortland, super service.

    Ønsker bare å videreformidle at dette firmaet har en usedvanlig rask og hyggelig betjening av sine kunder.
    Kundeoppfølgingen ovenfor meg har vært langt over det man normalt kan forvente.
    Fortsett det flotte arbeidet. Jeg vil anbefale firmaet på det varmeste til alle mine venner.

  • #2
    Helt enig!
    Align T-Rex 550e 3GX
    Align T-Rex 450 Sport

    Comment


    • #3
      Samme erfaring her , helt topp service..
      Øyvind

      www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

      Comment


      • #4
        helt enig. langt over forventet service......bare så synd posten (eller bring) bruker nøyaktig 1 uke på en pakke til telemark.
        Butikken kan jo seff ikke noe for dette. det må jeg understreke.
        Og de svarer raskt på mailer også
        veldig bra

        Comment


        • #5
          Kan bare føye meg i rekken av fornøyde kunder. Har handlet hos dem mange ganger, og er like fornøyd hver gang. Fantastisk service!
          I tillegg er jo jeg så heldig at jeg kan bestille varer og få dem samme dag med bussfrakt.
          Last edited by roglan; 14-11-09, 12:54.

          Comment


          • #6
            Helt enig,men de er jævla treige på og få inn AW Edge 540 100cc Venter og venter.....
            Ronny Andreassen
            Sunndal/Vinnu
            Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
            3DHs 33" EPP
            JR 9303 2,4

            Comment


            • #7
              Originally posted by ronnynorge View Post
              Helt enig,men de er jævla treige på og få inn AW Edge 540 100cc Venter og venter.....
              Da vet jeg mere,etter en fin mail fra rcpro.Super service, på en lørdags kveld

              Ronny
              Ronny Andreassen
              Sunndal/Vinnu
              Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
              3DHs 33" EPP
              JR 9303 2,4

              Comment


              • #8
                Helt enig

                Originally posted by RobertNo View Post
                Ønsker bare å videreformidle at dette firmaet har en usedvanlig rask og hyggelig betjening av sine kunder.
                Kundeoppfølgingen ovenfor meg har vært langt over det man normalt kan forvente.
                Fortsett det flotte arbeidet. Jeg vil anbefale firmaet på det varmeste til alle mine venner.
                Helt enig, er nok en del butikker i Norge som har litt og lære her. Bare positive erfaringer så langt jeg i hvertfall.
                De glemte riktignok en av tingene jeg bestilte derfra en gang, men en mail fra meg ga svar like etterpå om at den allerede var postet og på vei, og jeg fikk den like etterpå, supert.

                Comment

                Working...
                X