Announcement

Collapse
No announcement yet.

Supertilbud hos throttlestore?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Well....

    Originally posted by kapia View Post
    tenk litt på at dere har blitt omtalt en del ganger for mye på rcnytt, og da nytter det ikke å krangle med kunden. det er vi som gjør at du har penger til å betale hus, lån,bil osv. (generellt at ting går rundt)
    Hvis du hadde visst hvor stor prosentandel av besøket (ikke salg, men besøk, som du også har gjordt) på vår hjemmeside som genereres fra rcnytt, så hadde du neppe skrevet dette. Og for å finne ut det som omtales her, så må man nødvendigvis avlegge siden et besøk.
    SÅ lite hus, lån, bil finnes ikke..

    TS.Com teamet

    Helge Jan Tandstad
    I Asia det meste av året

    Comment


    • #17
      det er no helt sikkert at dere får besøk med den type reklame, men hvor mye salg? utifra det du skriver så virker det ikke som om salget er på topp. for min del, om rema reklamere med høst salg på noe kjøtt til 19.90,- og jeg trapper opp på butikken så ser kjenner jeg igjenn den samme pakken fra uken før, der den da også var på salg... om jeg gjør dette her to-tre ganger, så spørst det om jeg kommer til å gå på den butikken mer. i alle fall ikke på tilbud. det jeg mente med hus bil og lån, det er jo at dere er avhengig av kundemassen for at dere skal kunne drive butikk, om det må være for å betale for lager/lokalet, webserver, lønning. så er dere i bunn og grunn avhengig av å ha meg som bruker på deres side, igjenn, det ser veldig dårligt ut med argumenter på argumenter mot oss som kunder. er som en annen lengre oppe her har sagt, det er bedre for dere å spille med opne kort og seriøse rabatter eller hva du vil kalle det. hele mitt inlegg var vell egentlig ment som tips

      Comment


      • #18
        til dere som pepprer TS sånn, vil dere at de skal legge ned? virker nesten sånn, er det noe dere ikke er helt fornøyd med så er det vel bare å ta en telefon til dem å høre hva de kan gjøre med "problemet"?
        trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
        trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
        arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
        PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
        homemade quad med diverse elektronikk.
        noen depronkjerrer.
        futaba10c 2.4ghz.
        radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart

        Comment


        • #19
          Originally posted by lillejon78 View Post
          til dere som pepprer TS sånn, vil dere at de skal legge ned? virker nesten sånn, er det noe dere ikke er helt fornøyd med så er det vel bare å ta en telefon til dem å høre hva de kan gjøre med "problemet"?
          Ja, for å ha en diskusjon på ett forum det virker vel unaturlig...........?

          Jeg ønsker TS alt godt med bedriften sin, men hvis dere leser gjennom denne tråden ser dere at de knapt kan ha lest sin egen annonse, de farer med usannheter og bortforklaringer i sine svar på kritikken som fremlegges på en sakelig måte, snakk om å skyte seg selv i foten.

          Viggo

          Comment


          • #20
            Tenkte jeg skulle holde meg borte fra denne diskusjonen,men synes att ts har fått vell mye pepper !
            Jeg er sjelden iverig på diverse salg osv,men synes det times salget var litt gøy å følge med på !
            Og det att di har store ord på diverse salg osv er det jo flere som har og jeg legger ikke skjul på
            att jeg er innom å ser på tilbudene når det eks står flytte salg,men er det ikke noe inntresant så er det en x oppi høyre hjørne på skjermen og så var det glømt

            Det er jo flere aktører(inn som utland) som har ukestilbud men det har jo stått der i flere uker !
            Men får min del så titter jeg innom og ser på tilbudene (om det er ts eller rc pro osv) og er det ikke inntresant så bruker jeg x oppi hjørnet ...

            Så til ts og alle andre rc butikker stå på,den dagen dere evt er borte så finner vi ut att det var jo en god butikk !!!
            Mvh Geir Mogstad
            ---------------------------------------
            slapp av det kommer helt sikkert ned!

            Comment


            • #21
              Originally posted by Viggkri2 View Post
              Ja, for å ha en diskusjon på ett forum det virker vel unaturlig...........?

              Jeg ønsker TS alt godt med bedriften sin, men hvis dere leser gjennom denne tråden ser dere at de knapt kan ha lest sin egen annonse, de farer med usannheter og bortforklaringer i sine svar på kritikken som fremlegges på en sakelig måte, snakk om å skyte seg selv i foten.

              Viggo
              ja en diskusjon er bare sunt og bra, men når jeg leser alt om dem her så får de nesten kun pepper, god bedring TS,

              PS: jeg drar til TS denne uka å handler
              trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
              trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
              arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
              PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
              homemade quad med diverse elektronikk.
              noen depronkjerrer.
              futaba10c 2.4ghz.
              radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart

              Comment


              • #22
                vill ikke påstå dette er peppring av noen som helst, er en diskusjon, som TS mer en gjerne deltar på.
                det er 4 858 199 innbyggere i Norge pr 2010, 5.480 av den gruppen der er medlem på Rcnytt. TS bør jo tenke seg om. men hva vet jeg, ikke er jeg eiger av throttlestore, og i utgangspunktet er jeg ikke intr i hvordan dem tenker deres forhold skal være til kundene sine.
                skrytt av dem har jeg også gjort, dem har greie priser på saker og ting, så det skal dem ha.
                igjenn ikke meningen å kjefte, og håper ingen har oppfatta mine inlegg som det heller. men jeg gir meg her, vil jo ikke risikere at TS legger ned pga jeg er uenig med hvordan tilbud dem har.

                Comment


                • #23
                  Er det ingen som er glade for at reklamen er bytta ut da?
                  Tom I. Arntsen

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by lillejon78 View Post
                    ja en diskusjon er bare sunt og bra, men når jeg leser alt om dem her så får de nesten kun pepper
                    Du er inne på noe her nå lillejon, tid for ettertanke
                    Christen
                    http://jetsofnorway.com/

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by lillejon78 View Post
                      til dere som pepprer TS sånn, vil dere at de skal legge ned? virker nesten sånn, er det noe dere ikke er helt fornøyd med så er det vel bare å ta en telefon til dem å høre hva de kan gjøre med "problemet"?
                      Nå er ikke jeg av de som har delt ut gratis krydder til TS men jeg svarer på ditt spørsmål uansett.
                      Det er mange år siden jeg handlet hos TS for deretter å bestemme meg for aldri å gjøre det igjen. Om en nettbutikk som greier å knote det så utrolig til for seg selv, med talentløs og irriterende markedsføring og med å kverulere med kundene sine på dette forumet skulle forsvinne ville det ikke være verdens undergang for meg!!
                      Det neste er vel at de markedfører seg som verdens beste, største og sansynligvis eneste hobbybutikken når det gjelder å hisse på seg de som skal holde liv i dem!!

                      Takk det var det hele.
                      Mvh
                      Bent Andreassen




                      Harstad Modellflyklubb på Facebook
                      http://www.facebook.com/#!/groups/313467363926/

                      Comment


                      • #26
                        Well, well...og tja..

                        Vi tar til etterretning de fleste seriøse ytringer.
                        Også de som måtte komme på dette forumet.

                        Hvis vi ytrer noe, også her på dette forumet, så er det normalt kun opplysning av fakta eller evt korrigeringer.

                        Et ubestridelig faktum er også at rcnytt genererer 0,57% av vårt daglige totale besøkstall.
                        Mer er det ikke å si om den saken.

                        Det er riktig at Norge har nesten 5 mill innbyggere.
                        Men det er også et faktum at det ikke engang utgjør 1/1000 av jordens befolkning.

                        Så vi har det helt utmerket.
                        Jobber overtid som bare det, mer enn dobler omsetningen, ansetter flere folk og utvider, hvis noen ennå ikke har fått det med seg.

                        Og våre faktiske kunder, synes faktisk vi er helt greie, i alle fall det vi kan lese ut av de som faktisk (3) henvender seg til oss.
                        Men 100% feilfrie er ikke vi heller selvsagt.

                        Som sagt før; også denne gang kun faktaopplysninger.
                        Ingen synsing eller spekulasjon fra vår side.

                        TS.Com teamet

                        Helge Jan Tandstad
                        I Asia det meste av året

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by ThrottleStore.Com View Post
                          Noen varer var allerede på salg til meget lav pris.
                          En pris som vi mener er lav nok.
                          Originally posted by ThrottleStore.Com View Post
                          Ja, NOEN priser blir ikke lavere. De er på salg nå, og har vært på salg før.
                          Å annonsere salg på en vare uten å sette prisen lavere enn før salget er ikke lov i følge norsk kjøpslov. Det er jo dette blant andre Elkjøp holdt på med i kundeavisene før myndighetene satte ned foten for en del år siden.

                          Originally posted by lillejon78 View Post
                          ja en diskusjon er bare sunt og bra, men når jeg leser alt om dem her så får de nesten kun pepper, god bedring TS,
                          Tror du at brukerne på forumet bare har bestemt seg for at de skal gi TS pepper hver gang de poster noe, eller ligger det noe mer bak tro?
                          Personlig, så blir jeg irritert hver gang jeg leser et innlegg fra TS. Den selvgode holdningen har jeg et problem med.
                          Å antyde at Hobbycity føler seg truet av TS...?? Yeah right!
                          Jeg har sett en del av modellene som selges på TS, og jeg har ikke blitt imponert enda! Det skal mye til før jeg bruker penger i den butikken!
                          Last edited by larshkj; 04-10-10, 17:20.
                          Lars Henrik Kjølberg

                          http://www.flickr.com/photos/larshkj/

                          Klubber:
                          Jets of Norway
                          Nittedal modellflyklubb

                          Comment


                          • #28
                            Kun korrigerig...og fakta

                            Originally posted by larshkj View Post
                            Å annonsere salg på en vare uten å sette prisen lavere enn før salget er ikke lov i følge norsk kjøpslov. Det er jo dette blant andre Elkjøp holdt på med i kundeavisene før myndighetene satte ned foten for en del år siden.
                            Der tar du feil min god mann. Salg betyr også at et bestemt kvantum er nedsatt i forhold til normal pris. Når varen er utsolgt, så er det slutt på salget av den varen. Å endre navn på salget underveis er selvsagt helt lovlig. Eks: man går ut med "supersalg", og så viser det seg å være litt drøyt. Å endre det bare til "salg" er ikke da lovlig slik du fremsetter påstanden. Det er feil.

                            Et annet type salg, er å sette ned en bestemt vare over en bestemt periode.

                            Det som ikke er lovlig, er å kalle normalprisen på en vare for salg, og fortsette å ta inn og selge samme vare til samme "salgspris" på ubestemt tid. Det er ikke lov. Det var det nevnte kjede fikk kritikk for.

                            Originally posted by larshkj View Post
                            Å antyde at Hobbycity føler seg truet av TS...?? Yeah right!
                            Feil igjen.
                            Vi har ikke skrevet truet eller noe i den dur.
                            Skal vi skrive noe om det, så vil vi heller kalle det irritert.

                            Hvorfor, er internkommunikasjon, og har ingenting på et forum å gjøre.
                            Men "prispolitiet" som følger ekstra nøye med, klarer sikkert å finne ut av det.

                            Vi har også mottatt klager fra div butikker, gjerne via produsenten, rundt om i verden, at vi holder for lave priser på enkelte varer.
                            Det har vi i noen tilfeller rettet oss etter.
                            I andre tilfeller, hvor vi mener at kritikken har vært feil, har vi ikke tatt det til etteretning.

                            Helt riktig Alfalfa.
                            Modellflymiljøet i Norge er lite.
                            Men markedet er så mye mye større.

                            Men det betyr ikke at man ikke skal ta en liten seriøs stemme på alvor.
                            Hvis den er seriøs og korrekt, vel og merke.

                            TS.Com teamet

                            Helge Jan Tandstad
                            I Asia det meste av året

                            Comment


                            • #29
                              Avslutter denne tråden nå...

                              For å få opp stemningen fyrer vi løs med en video.
                              Tom I. Arntsen

                              Comment

                              Working...
                              X