Announcement

Collapse
No announcement yet.

XMode og levering!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • XMode og levering!!

    Heisann folkens..

    Dette er en todelt post.. Den er 1) en advarsel til andre som skal handle rc utstyr, og 2) Nok en oppfordring til Xmode om å gjøre opp for seg.

    Historien er som følger :
    Den 20 januar bestillte jeg en trex 450 SE av XMode, og fikk den levert et par uker etter.. Jeg var strålende fornøyd, og reagerte ikke spesiellt mye på at det lå en rest lapp på de 2 lipo-batteripakkene som skulle være med i pakken.
    På restlappen ble det lovet at dette skulle leveres påfølgende uke.

    Som dere alle nå skjønner så har jeg fortsatt ikke mottat disse batteriene nå 2 måneder etter at de ble lovet levert.

    I og for seg er dette i min mening alvorlig, men noe jeg kan leve med dersom Xmode hadde bare tatt seg bryet, og forklare meg hvorfor dette har skjedd, og når jeg kan forvente de levert.

    Jeg har nå sendt 4 epost, ringt på mobilen dems jeg veit ikke hvor mange ganger (uten å komme frem), lagt igjen beskjed på svareren dems, og jeg veit ikke hva.
    Men..... fortsatt ingen batterier, og no fun..

    I min mening er det rart at noen gidder å gjøre seg til kjeltring for så lite, og jeg er oppriktig skuffet over XMode.

    Veit ikke hvordan det er med dere, men jeg vil nok tro at jeg ikke igjen kommer til å benytte dem.

    Med hilsen
    Kaare Nilsen

  • #2
    Forsinket levering.

    Hei, vi i X-Mode AS er de første til å beklage det.
    Jeg må på det sterkeste beklage dette, her har det skjedd en stor feil, som jeg skal ordne kjapt opp i.
    Grunnen har hvert flere ting.
    Har i dag snakket med kunden og ordnet opp.

    Mvh
    Trond
    X-Mode AS
    Trond
    X-Mode AS

    Comment


    • #3
      Jøss! Kan du ordne opp med meg og da eller? Har vel samme erfaring som Kaare, bortsett fra at dette særdeles useriøse "firmaet" har lovt å ordne opp flere ganger! Skjønner egentlig ikke at sånne folk gidder å prøve å leke butikk engang jeg da.... Lykke til Kaare!

      Arild Hagabråten
      Arild Hagabråten

      www.vfkm.no

      Comment


      • #4
        Eg har ikkje hatt noko problem med x-mode.
        Har bestillt forskjellig hos dei og dei har alltid levert kjappt.
        Eg synest slike ting må bli mellom forhandler og kjøper og ikkje her på forumet.
        Mvh:
        Johnny.Ystanes. Ullensvang Herad
        www.folgefonnrc.ning.com

        MA X-Cell Fury Extreme 90
        Raptor 90 3D
        Raptor 50 Titan SE
        T-Rex500GF
        T-Rex450SE V1
        JR Pcm9XII m/2.4Ghz modul

        Comment


        • #5
          Der er jeg ikke enig med deg walker76.

          Jeg synes følgende er en ryddig metode, prøv å ordne opp direkte med forhandler først, men hvis de ikke er interessert i å ordne opp i forholdet så er et forum som det her et ypperlig redskap for oss forbrukere. Det skal ikke for mange slike historier til før en forhandler vil begynne å merke det på redusert salg, og det er lov å håpe at dette vil få flere som driver butikk til å tenke seg litt om, og prøve å være litt flinkere til å ta vare på sine kunder.
          Arngeir Blakseth

          Comment


          • #6
            enig med elektrobaronen her. hvis man ikke kan få ordnet opp direkte med forhandler (noe som selvsagt bør prøves først) så kan forumet brukes.

            Har ikke noen dårlig erfaring med x-mode selv bare så det er sagt.
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment


            • #7
              Hei igjen.
              Eg satt og tenkte litt på saken og tar ein heil omvending på da eg meinte før i dag..
              Men min erfaring med diverse forhandlerer er at dei ordne som oftast opp..
              Men visst ikkje(ok eg var kjappt ute før i dag..)so e vel detta ein plass å ytre sine meininger og få hjelp..
              Mvh:
              Johnny.Ystanes. Ullensvang Herad
              www.folgefonnrc.ning.com

              MA X-Cell Fury Extreme 90
              Raptor 90 3D
              Raptor 50 Titan SE
              T-Rex500GF
              T-Rex450SE V1
              JR Pcm9XII m/2.4Ghz modul

              Comment


              • #8
                Skjønner frustrasjonen hos dere som ikke har fått varer, men å kalle Xmode useriøs er litt drøyt
                Har stort handlet det meste hos Xmode, og har aldri hatt problemer.
                Alltid fått varene kun få dager etter bestilling.
                Philip
                www.airheads.no
                Hobby24.no

                Comment


                • #9
                  Jeg har også fått varene jeg har bestilt noen dager etterpå... men det har først vært etter å ha sendt en rekke e-poster uten å få svar, for så å ta minst en telefon og etterlyse varene. Dette har skjedd et par ganger nå.

                  Jeg går ut i fra at en seriøs butikk (som jeg tror xmode er) svarer på de e-poster som måtte komme, spesielt når det er snakk om å tjene litt penger på å svare på de... så jeg kan ikke skjønne annet enn at e-postene jeg har sendt ikke har kommet frem av en eller annen grunn. Jeg har prøvd både e-postadressen og kontaktskjemaet uten hell.

                  Jeg informerte også xmode om at dette har skjedd tidligere, ved siste bestilling.

                  Jeg har ikke noen betenkeligheter med å bestille fra xmode, men inntil det kommer en tilbakemelding på at "e-post sporet" er sjekket ut kommer de til å komme pr. telefon... Hater å gå glipp av "events" fordi jeg sitter å venter på varer som ikke har beveget seg en eneste cm selv om jeg har fått ordrebekreftelse og i tillegg har betalt for varen.

                  Det hører med til historien at jeg fikk en bedre vare enn den jeg bestilte da jeg til slutt fikk den, noe jeg var fornøyd med.


                  Espen Melby
                  Espen Melby

                  :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

                  Comment


                  • #10
                    Hei.
                    Dette er en eldre sak som er ordnet opp i.
                    Best. div og dette kom ett par dager etter.
                    Kjempe service.
                    Men så var det feil på en regulator,
                    sendte den til bake med vedlagt brev med forklaring.
                    Hørte ingen ting.
                    To uker etter så lå det en ny regulator i posten.
                    Også det er bra.
                    Kunne ha fått en tilbake melding i mellomtiden kanskje?
                    Må ta med at dette ble best. i gjennom en kompis.
                    Odd Arne
                    OAF
                    Caliber 30FT MiniTitan
                    Div Fly
                    Radio Hitec Aurora 9
                    www.ringerikemfk.com
                    http://modelsport.no/

                    Comment

                    Working...
                    X