Announcement

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 10D - erfaringer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Det var jo kjemperespons gitt... Hadde ikke helt trodd det skulle utarte seg slik
    Jeg har som sagt et kamera som fungerer greit. Jeg kommer heller ikke til å kjøpe meg nytt kamera men spørsmålet var om 10D var et bra kamera. I følge han som selger det var nyprisen oppunder 20 lapper når han kjøpte det. Kan vel kanskje tyde på at det er med objektiv...

    Om jeg får et bedre kamera enn det jeg har i dag for 2400,- er det en grei pris å betale men om jeg må ut med mer enn den summen for å komme i mål beholder jeg heller mitt eget kamera. Har ingen planer om å betale 5-6 lapper for et objektiv, da kjøper jeg meg heller et nytt helikopter eller fly

    Vedkommende som skal selge kameraet har ikke vært hjemme i kveld så jeg har ikke fått undersøkt om det er med noe objektiv enda... Kommer tilbake med mer info når jeg har finni ut litt mer...
    Espen Melby

    :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

    Comment


    • #17
      Det at ny-prisen er så høy, kommer av at det ble sluppet såpass tidlig i digital tiden. Eos 40D som er den nåværende arvtageren etter den du ser på, og der ligger den på ca. 13.000,- med et veldig godt objektiv, bare huset ligger på ca. 9.000,- Men det er jo en overkommelig sum å betale om man skal holde utgiftene nede. Men som sagt litt dyrt etter min mening.

      Så nå at det også fulgte med batterigrep... det øker jo verdien litt. Om det er bedre enn ditt gamle vet jeg ikke, men Canon har jo altid laget veldig bra kamera, så du vil nok uansett ikke bli skuffa.
      Last edited by Atle; 31-03-08, 21:44. Reason: Litt for kjapp i vendinga
      Atle Østereng
      Oslo og Omegn Modellhelikopter Klubb
      Msn: a_ostereng@hotmail.com

      T-rex 450 SE V2
      Spektrum DX7
      GY401 m/S9257
      3 x HS-65MG

      Comment

      Working...
      X