Announcement

Collapse
No announcement yet.

Terje Martinsen døde søndag kveld.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Forferdelig trist dette.

    Jeg har kjent Terje siden 1987 da jeg startet som nybegynner på Furuset med mitt første fly. Det er dessverre alt for tidlig å forlate livet i en alder av 60 full av gnist til å leve og oppleve. Det gir en tankevirksomhet om å verdsette hver dag til det fulle, da man ikke vet hva morgendagen bringer.

    Jeg gir min kondolanse først og fremst til de etterlatte i familien, men også til modellfly-Norge.

    Hvil i fred Terje!
    Arild Johansen

    Modell-Helikoptersport
    Oslo og Omegn Modellhelikopterklubb/
    AHMHK

    Comment


    • #47
      Noen telefonbeskjeder er vonde å få . Dette var en av de . Kom så utrolig uventet. Terje har vært en venn av oss siden 1991, og vi vil alltid huske deg for din innsatsvilje og ståpå humør. Tiden ifra Grønnmo, og all kampen for å bevare en modellflyplass i Oslo .
      Sjøflytreffene som du sto som leder for i starten. All den morroa vi har hatt der sammen . Tom plass der nå !
      Men de minnene vi vil huske mest, og som er kjærest, er ifra Hanstholm . I ca 20 år har vi vært samlet der . Den første tiden var vi der i påsken, og du og Gro var et naturlig midtpunkt ! Du ledet oss strålende gjennom en strabasiøs flyuke, med avsluttende fest og morro på lørdagskvelden, med taler og diplomer ! Det vil alltid være en plass reservert her for deg ! Takk for at vi har fått kjenne deg, Terje !

      Våre varme tanker og medfølelse til deg , Gro og den nærmeste familie .
      Marit og Freddy

      Comment


      • #48
        Dette var bare ubeskrivelig trist. Terje har gjort en ubeskrivelig stor innsats for modellfly miljøet i Norge, han vil bli dypt savnet. Mine kondolanser går til familie og venner
        Lars Norberg

        Comment


        • #49
          Dette kom som et sjokk.
          Ble kjent med Terje i 1999 da jeg bodde i Australia, og hadde jevnlig kontakt hele tiden siden.
          En hyggeligere og mer hjelpsom kar skal du lete lenge etter!
          Dessverre traff vi aldri hverandre ansikt til ansikt, og det er veldig trist.
          Hans arbeid med MI, som jeg fikk tilsendt der nede, vakte stor beundring og begeistring blant alle mine modellflyvende bekjentskaper, både for kvalitet og innhold. Terje lagde det til et magasin i topp verdensklasse.

          Hvil i fred, min venn. Du er dypt savnet.
          Jonn
          Last edited by shonny; 25-07-10, 11:34.

          Comment


          • #50
            Kondulerer fra meg også. Ble kjent med Terje den gang vi fløy på Grønnmo fyllingsplass utenfor Oslo. Var med han og noen andre å dra i gang Oslo modellflyklubb. Dette må vel være helt i starten av nittitallet eller på slutten av åttitallet. Det er lenge siden.

            Ellers har jeg hatt jevn kontakt med han så lenge jeg har drevet disse sidene.

            Comment


            • #51
              Kondolerer.

              Det var alltid hyggelig å møte Terje, han var alltid svært engasjert, og engasjerende.
              'Airspeed, altitude and brains. Two of these three are always necessary to complete a safe flight'.

              Ørjan Rapp

              Comment


              • #52
                Det var trist.
                Kondolerer


                Harald Holm

                Comment


                • #53
                  Kondolerer, Familie og Venner.

                  For Larvik Modellflyklubb.
                  Nestleder Tom Nøsterud

                  Comment


                  • #54
                    Da avsluttes denne og protokollen blir oversendt familien.
                    Tom I. Arntsen

                    Comment

                    Working...
                    X