Announcement

Collapse
No announcement yet.

Når passer det best på året og ha treff/stevne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Når passer det best på året og ha treff/stevne?

    Årets Lundetreff 2012 er historie, men allerede kom det email og telefoner i i uka etter om at dette likte de fremmøtte. For å si det enkelt. Jeg er klar i 2013 og vil gjøre mitt for å få til dette. Tror også "Sniper"/Geir brenner for dette. Vi har snakket mye om dette. Ingen av oss sitter i Styret i Lunde Modellflyklubb men vil selvsagt bidra så langt det lar seg gjøre å få til dette neste år også. Et 2 dagers treff hadde vært tingen med sosial sammenkomst om kvelden. Høsten bruker mange som tidspunkt for treff.. Synes dette kolliderer med masse annet. Denne helga var det jo Notodden, Jarlsberg, og i går Oslo jubileum. Folk er kanksje ikke helt ferdig med ferie. Jeg ønsker kanskje om mulig og få flere deltakere fra midt-Norge og nordområdene og det skulle jo være mulig på et 2 dagers treff. Kanskje første eller andre uka i juni er mer interessant men må selvsagt ikke kollidere der med Wings & Wheel? Hva mener dere?
    Mvh.
    Rolv Leirro

  • #2
    Et 2-dagers treff hadde vært skikkelig morro. Da har man litt bedre tid, og som sagt er det lettere for langveisfarende å ta turen.
    Men for min del er det det samme når det blir bare det ikke krasjer med Aurskog Høland-treffet som er i slutten av juni.....eller var det 3. helgen i juni?.
    Men ja, er nok lettere å få folk til å komme om det ikker skjer så mye annet i dagene før/etter.

    Comment


    • #3
      Tidlig på året etter at frosten har dratt er vel det beste.. da kommer ikke ferier og annet tull i veien.. har selv ikke fått med meg et eneste treff i år. men skal ta igjen til neste år..
      syntes det er like gøy å se på som det er å fly
      carl goldberg ultimate
      DJI S900
      piper pawnie el kjærre


      Futaba 14SG
      diverse epp tjafs
      Per-Egil Furuseth

      Comment

      Working...
      X