Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilder fra Notodden Modellflyshow 2003

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bilder fra Notodden Modellflyshow 2003

    Hei.
    Da har jeg gått gjennom 1398 bilder jeg tok under årets flyshow.
    Jeg valgte rundt 340 av dem. Jeg kunne lagt ut alle bildene som er bra men å legge ut 900 bilder blir litt overkill.
    Ta en kikk innom http://www.kmfk.no/

    Video fra årets show kommer senere.
    Jeg må bare ha tid til å redigere de 5 kasettene jeg tok.

    Hilsen,
    Martin
    www.webdesigns.no

  • #2
    Kjempebra billedserie

    Synes dere har en veldig bra WEB-side/oppbygging. Det var også informativt å lese pressemeldingen dere hadde lagt ut om hendelsene på Notodden.

    Lykke til videre med fremtidige stevner og arbeid for modellfly interesserte.

    Mvh
    Espen
    Espen Kvien
    Gruppeleder F3A
    Vingtor RC Club
    f3a.norge@gmail.com

    Mange fly og mye moro

    Comment


    • #3
      Synes dere har en veldig bra WEB-side/oppbygging. Det var også informativt å lese pressemeldingen dere hadde lagt ut om hendelsene på Notodden.
      Jo takk.
      Dette var hyggelig å høre.

      Websiden vår er så vidt lagt ut.
      Jeg driver å utvikler en portal for klubben, så siden blir enda bedre enn den er nå.Jeg må bare ha tid til å programere ferdig hele systemmet, og det er ikke lite jobb akkurat.
      Designet på siden var det meg og kjæresten som lagde.

      Lykke til videre med fremtidige stevner og arbeid for modellfly interesserte.

      Jo takk, Vi satser videre oh håper at Notodden Modellflyshow 2004 blir enda bedre

      Som ja sa så kommer første video fra stevnet forhåpentligvis i morra.
      Det avhengig av hvor bra linje jeg kom til å ha i morra. (Radio Link er ikke akkurat det mest stabile internett forbindelsen man kan ha).
      Sier i fra når det er gjort.
      www.webdesigns.no

      Comment


      • #4
        Fine bilder, har lasta ned alle sammen. Er der noen problem om jeg distubierer bildene internt iklubben vår? (tenkte på copyright`n).
        Jeg pleier å sende en CD-RW på omgang i klubben hver gang jeg har lastet ned noe interessant fra nettet (billigere å laste engang en ti ).
        Gert Hildrestrand.
        Limets Venner.
        Valdres Flyklubb Modell

        Famous last words? Hey watch this!

        Comment


        • #5
          Dere kan distribuere dem intern i klubben, men skal dere legge ut bildene på nettet eller andre steder så vil jeg gjerne ha beskjed om dette først.
          www.webdesigns.no

          Comment


          • #6
            Helt greit.
            Tusen takk. Vingemutteren
            Gert Hildrestrand.
            Limets Venner.
            Valdres Flyklubb Modell

            Famous last words? Hey watch this!

            Comment


            • #7
              Jeg vurdere om jeg ikke skal selge Cder med bilder og film fra stevnet.
              Har ikke bestemt meg ennå, men hvis dere er interesert i dette så kan dere sende meg PM.
              Prisen på dette blir symbolsk.
              Det er snakk om litt over 1300 bilder og ca 5timer med film.
              Jeg kommer nok til å dele filmen i små klipp slik at det blir lettere å finne frem.

              Hilsen,
              Martin
              www.webdesigns.no

              Comment

              Working...
              X