Announcement

Collapse
No announcement yet.

Posten, igjen..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Posten og HK skal få skryt av meg, her har de virkelig vært effektiv

    Hendelse Tid Sted
    Sendingen er utlevert - Mottatt av:
    22.07.2011 12:08 9300 FINNSNES
    Sendingen er lastet opp for utkjøring
    22.07.2011 08:42 9300 FINNSNES
    Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt
    21.07.2011 08:42 9016 TROMSØ
    Sendingen er ferdig tollbehandlet og overlevert sortering
    20.07.2011 17:29 2061 GARDERMOEN
    Sendingen er til importvurdering
    20.07.2011 17:22 OSLO EMS OFFICE OF EXCHANGE
    Sendingen er ankommet mottakerlandet
    20.07.2011 17:22 OSLO EMS OFFICE OF EXCHANGE
    Sendingen er sendt fra avsenderland
    18.07.2011 20:28 HONG KONG AIR MAIL CENTRE, Hongkong
    Sendingen er sendt fra avsenderland
    18.07.2011 19:49 HONG KONG AIR MAIL CENTRE, Hongkong
    Sendingen er innhentet
    18.07.2011 17:16 IMC/SPT, Hongkong
    Svein-Tore Gundersen

    Graupner MC32 Hott V2
    Yak 55 SP 3m Comp-ARF(Blue Flagg)m/3W 170 CS
    Sbach 342 DA 50
    3dhs Slick 89 Elektro
    Skymaster F-18C ( ATJ 170Ti )
    Jet Legend F-15 (simjet 3000)
    Retrojet 75 (Simjet 1910)
    Pilot-Rc Dolphin 86 (Jet-Cat 120)
    Byron Corsair

    Comment


    • Skulle hente to pakker på kolonialen. Fikk beskjed om at den ene var havnet hos feil kolonial i nabobygda.
      Da skulla man kanskje forvente å høre noe ala "siden vi har dummet oss ut skal vi selvsagt sørge for at den blir levert hjem til deg ASAP". I stedet var alternativene; 1 - kjøre å hente den selv. 2 - få den sendt til rett postnummer, noe som fort kunne ta en uke.
      En uke på 8 km, slå den!
      Fred Larssen

      Comment


      • Originally posted by flarssen View Post
        Skulle hente to pakker på kolonialen. Fikk beskjed om at den ene var havnet hos feil kolonial i nabobygda.
        Da skulla man kanskje forvente å høre noe ala "siden vi har dummet oss ut skal vi selvsagt sørge for at den blir levert hjem til deg ASAP". I stedet var alternativene; 1 - kjøre å hente den selv. 2 - få den sendt til rett postnummer, noe som fort kunne ta en uke.
        En uke på 8 km, slå den!
        Noen som ikke har oppdaget hvem som betaler lønna deres......

        Comment


        • Posten sin EMS distribusjon må ha ansatt en gjeng med "Ben Johnson" kloner på anabole steroider.....

          Det tok meg ca 8 sekunder å komme frem til dørtelefonen fra det ringte på døra - på denne tiden hadde EMS sprinteren rukket tilbake til bilen å spant ut gata......

          Klagde til EMS på Gardermoen og de var helt oppgitt over "distribusjons tjenesten" de leier inn fra posten, og han skulle gjøre hva han kunne for å få budet tilbake til meg.

          Etter en time sto budet på døra igjen (denne gangen ventet han litt lenger) - spurte "Ben" om hvorfor han ikke ventet mer er et par sekunder den første gangen og svaret var - han skulle rekke over så mange kunder at det hadde han ikke tid til........ ?!?

          Det er helt klart at Posten har et problem hvis man "overbooker" utleveringkapasiteten å håper på at 50% ikke er hjemme - dette er tross alt en tjeneste som kunden betaler for å få levert på døra - ikke hente på postkontoret!
          Last edited by Quadrocopter; 22-08-11, 19:21.

          Comment


          • Originally posted by Quadrocopter View Post
            Noen som ikke har oppdaget hvem som betaler lønna deres......
            Ny pakkelapp dukket opp i går (neste virkedag), så dette med en uke var nok bare ment å skulle inspirere meg til å hente den selv, slik at de sparte seg for ekstra arbeid...
            Fred Larssen

            Comment


            • Jeg oppfordrer alle, og så mange som mulig til å dele historiene sine på Posten sin Facebook side
              Logg inn på Facebook
              Dersom de blir bombardert med slike meldinger, så KANSKJE noen litt høyere opp reagerer og må svare for seg

              Comment


              • Hurra. 4 døgn fra Fauske til Mosjøen

                Og ikke nok med det. Fredag morgen kom en rekomandert pakke fra HK til post i butikk. Men noen hentelapp har jeg ikke fått og pakken kunne jeg ikke få ut uten lappen. Det er til å gråte av.

                Her på Helgeland har posten lagt ned sorteringen og togene kjører rett forbi til Fauske 30 mil nordover. For så å bli kjørt med bil 30 mil tilbake. Helt vanvittig.
                Attached Files
                Mvh
                Lars Erik Arntsen

                Comment


                • Originally posted by Tally-ho View Post
                  Hurra. 4 døgn fra Fauske til Mosjøen

                  Og ikke nok med det. Fredag morgen kom en rekomandert pakke fra HK til post i butikk. Men noen hentelapp har jeg ikke fått og pakken kunne jeg ikke få ut uten lappen. Det er til å gråte av.
                  Du har jo tracking nr, da kan du selv printe ut hentelappen... Enkelt!
                  Eller last ned appen til Posten for sporing og vis hentelapp på telefonen... Enda enklere!

                  Ikke la egen frustrasjon stå i veien....
                  Ben-Erik Ness
                  Bergen Modellflyklubb

                  Go FASST or go home... ..build to fly not to crash

                  www.hang.no - Norges nyeste RC-seilflyside med egen database over flysteder!


                  http://www.bmfk.no
                  http://www.jetsofbergen.no

                  Comment


                  • De bør lære seg jobben sin hvis du ikke fikk pakken uten hentelapp, jeg får hentet rek sendinger bare ved å oppgi nummeret hos min "post i butikk". En ting som også funker med pakker (ikke rek) er å ta bilde av strekkoden fra skjermen.

                    Comment


                    • Kan dere ikke også dele disse historiene på postens facebook sider, please, mye mer effektivt hvis 10 klager på det samme, og ikke bare en


                      Regards Chris
                      Sent from my iPad using Tapatalk

                      Comment


                      • Joda jeg skulle ha fått pakken med bare sporingsnr, men de kunne ikke jobben sin (post i butikk).
                        Og dette var lørdag etter kl. 14. Postens kundeservice er da stengt.
                        Mvh
                        Lars Erik Arntsen

                        Comment


                        • Posten var rask for en gangs skyld,

                          Sendingen er ankommet Kanebogen postkontor Siste hentedato: 14.09.2011 31.08.2011 08:17, 9497 HARSTAD

                          Sendingen er ankommet mottakerlandet 29.08.2011 17:53, OSLO LETTER CENTER

                          Sendingen er sendt fra avsenderland 28.08.2011 04:00, HONG KONG AIR MAIL CENTRE, Hongkong

                          1 dag fra HK til Oslo og 2 dager til Harstad.

                          Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
                          Mvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
                          Harstad MFK

                          Futaba 12FG

                          ExtremeFlight Yak 54 110" | 3W 110iB2 CS |
                          Slick 360 | Elektrokonvertert
                          ExtremeFlight Edge 540T EXP 48"
                          Phoenix Decathlon | ASP.70
                          Hexacopter

                          Comment


                          • Meld dere inn, og meld inn alle dere kjenner, så kanskje noen fra oven snart reagerer
                            Logg inn på Facebook

                            Idag sendte jeg konserdirektøren Dag Mejdell følgende mail:

                            Hei, hvordan føles det som overordnet sjef, å ha ansvaret for nord-europas svakeste og mest inkompetente bedrift som jobber MOT kundene sine?
                            Jeg kan utdype over flere sider hva jeg mener, med mindre du fortsatt ønsker å fremstå som nevnt i emnefeltet.

                            Han svarte kort tid etter:

                            Det tror jeg ikke det er behov for. Ønsker deg en fortsatt fin dag.

                            Sendt fra min HTC

                            Kan det bli mer arrogant en dette?
                            Fortjener han virkelig å sitte i denne stolen, og samtidig rive i filler den nasjonale post tjenesten?
                            Del så mange historier dere bare kan i denne gruppen, Facebook har større makt en man av og til ønsker

                            Comment


                            • Dersom det var hele mailen din, så var det jo ikke annet en spam, og fortjener svar deretter.
                              Ørjan Pettersen
                              Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

                              Comment


                              • Ja, så du ville svart like arrogant selv, dersom du var sjef for en så stor bedrift og mottok en slik grov påstand?

                                Personlig ville jeg tatt det veldig alvorlig og ansett det som et signal om at nå har noe gått for langt et sted underveis og tatt tak i det.
                                Jeg som sjef ville iaf ikke vært bekjent med et slikt rykte, men men vi er alle forskjellige, og derfor lykkes noen bedre en andre...
                                Bare så det er nevnt, Posten er ikke på noen som helst liste over vellykkede bedrifter, tvert imot, resultatene stuper for hvert år, ifall det skulle være tvil om det, mon tro hvorfor


                                Regards Chris
                                Sent from my iPad using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X